خبرهای داغ:

گره زدن روبان جشن نیکوکاری بر نهال‌های دوستی در استان سمنان

همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد ۱۰ هزار روبان جشن نیکوکاری با شعار (درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد) بر نهال‌های دوستی استان سمنان گره زده شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۴۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
گره زدن روبان جشن نیکوکاری بر نهال‌های دوستی در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد ۱۰ هزار روبان جشن نیکوکاری باشعار (درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد) بر نهال‌های دوستی گره زد شد و پس آن در آغوش طبیعت قرار گرفت تا بر نهادینه کردن فرهنگ احسان در هفته احسان و نیکوکاری موثر باشد.
محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در آئین روز درختکاری و گره زدن روبان جشن نیکوکاری در شهرستان سرخه با حضور معاون استاندار، مدیران کل استان، خاطرنشان کرد: نیکوکاری و حمایت از افراد بی‌بضاعت جامعه و در کنار آن درختکاری اقدام پسندیده‌ای است که باید نسبت به این مسئله مهم حساس باشیم.
وی تصدیح کرد: فرهنگ سازی نیکوکاری و درختکاری از مولفه‌های جامعه اسلامی اصیل است و توجه به این اصول می‌تواند اخلاقمداری را در جامعه ترویج کند.
مدیر کل کمیته امداد استان روز درختکاری را فرصتی برای دعوت از تمام اقشار مردم استان سمنان برای مشارکت بر کاشت نهال و همچنین شرکت فریضه نیکوکاری دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر کد دستوری #۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۰-۹۳۳۳ نزد بانک ملی ایران، پایگاه اینترنتی emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای مشارکت در جشن نیکوکاری در اختیار مردم شریف استان سمنان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار