خبرهای داغ:

شهدا اقتدار و عزت برای کشورمان به ارمغان آوردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) گفت: شهدا اقتدار و عزت برای کشورمان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۳۱۶۹۳۱
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) از خانواده شهدای این شهرستان دیدار و سرکشی به عمل آمد .

با حضور حجت الاسلام جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه (ع)، فرمانده سپاه سردشت و هیئت همراه از خانواده شهدای سردشت دیدار و سرکشی کردند.

در این دیدار حجت الاسلام جلیلی گفت: خون شهیدان و صبر خانواده های آنها عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

وی امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور، عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه (ع) ادامه داد: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسئولان فراهم کرد.

گفتنی است در این دیدارها از 6خانواده شهید در سردشت با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

بسته های معیشتی طرح شهید سلیمانی در ربط توزیع شد

با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه (ع) توزیع بسته های معیشتی برای خانوارهای نیازمند در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

حجت الاسلام جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه (ع) در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در گفت‌گو با خبرنگاران، گفت: در گام نخست این طرح توزیع 100 بسته‌ معیشتی در قالب طرح محله محور به خانوارهای شناسایی شده اعطا شد.

وی اظهار داشت: در این سبدهای غذایی اقلامی از جمله برنج، روغن، گوشت، حبوبات، رب گوجه فرنگی و ماکارونی قرار داده شده که ارزش هر یک از آنها حدود پانزده میلیون ریال است.

این مسئول افزود: هدف از اجرای این طرح کمک به خانوارهای آسیب دیده از کرونا است که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند، و در این زمینه دانشکده علوم پزشکی فهرستی از آنها را ارائه کرده تا سبدهای معیشتی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع شود.

فرمانده سپاه سردشت اظهار کرد: در رزمایش کمک‌های مومنانه بسته‌های معیشتی توسط خیران تهیه شده و پس از شناسایی افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر از شیوع کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار