مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

ملت ایران کماکان پشتیبان نظام اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: ملت بزرگ ایران کماکان پشتیبان نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۴۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در جمع بسیجیان سپاه سلماس ضمن تبریک سالروز میلاد پنجمین ستاره پرفروغ امامت و ولایت باقرالعلوم حضرت امام محمد باقر علیه السلام و حلول ماه مبارک رجب المرجب، اظهار کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن ماه امسال با افتخار تمام ۴۲ سال از انقلاب اسلامی را علی رغم  فراز و نشیب های بسیاری که در این مسیر وجود داشت، پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: با پشتیبانی های ولایت فقیه و مردم همیشه در صحنه چهل و دومین سال انقلاب اسلامی ایران را امروز با حضور مردم جشن گرفتیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند و مشکلات موجود در روحیه انقلابی آنها تاثیر منفی نگذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی مردم ما را متزلزل نمی‌کند، بیان کرد: همچنان ملت ما روحیه انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن در صحنه های مختلف  را سر لوحه خود قرار داده اند.

وی افزود:  مشکلات مالی، اقتصادی و اجتماعی نمی تواند مانع حضور ملت ایران در صحنه های مختلف شود؛ به طوری که مردم ما برای این انقلاب خون دادند و برای پیروزی آن زحمت کشیدند و مشکلات زیادی را تحمل کردند بنابراین به هیچ عنوان حاضر نیستند که دست از این انقلاب بردارند.

این مسئول عنوان کرد: مردم ما مصمم هستند که پرچم انقلاب را توسط مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار