مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

بانوان بهترین مبلغان برای فرهنگ فاطمی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: بانوان بهترین مبلغان برای فرهنگ فاطمی هستند.
کد خبر: ۹۳۱۸۵۲۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام خیرالله شریفی امروز در نشست بین المللی تبیین ولایت اجتماعی زن که به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت میلاد پر برکت دخت نبی اکرم(ص)، اظهار کرد: هرچند رضا شاه با سفر به ترکیه حکم نورانی اسلامی را با کشف حجاب از بین  برد اما انقلاب اسلامی حجاب فاطمی را به ایران هدیه کرد.

وی ادامه داد: بانوان ما سربازان هدایتگری هستند که سراسر زندگی خود را طبق فرمایشات ائمه اطهار (ع) اداره می کنند.

شریفی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، حجاب فاطمی را ارمغان انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: بر اساس فرموده بانوی دو عالم بهترین خصلت برای زنان مسلمان این است که نه او نامحرمی را ببیند و نه نامحرمی او را ببیند.

وی حضور واقعی خواهران در صحنه های اجتماعی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی  عنوان کرد و اظهار داشت: چنانچه بانوان مسلمان و متدین با حجاب اسلامی در صحنه های اجتماعی حضور داشته باشند و در جاهایی که ضرورت دارد فعالیت کنند، بهترین راه تبلیغ برای حجاب است.

شریفی با اشاره به تحکیم بنیان خانواده عفو و گذشت را از پایه های زندگی عنوان کرد و افزود: دوست بودن همسران نسبت به هم، قناعت کردن، حفظ اسرار زندگی، احترام متقابل و قدردانی از همدیگر را جزء سبک زندگی اسلامی دانست.

گفتنی است که اجرای سرود ام ابیها، تک خوانی نونهال بسیجی و اهدای هدیه به اسامی فاطمه و زهرا از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار