خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرایان :

بصیرت انقلابی ملت ایران تداوم کابوس نابودی اسرائیل شده است

فرمانده سپاه ناحیه سرایان گفت: وعده الهی برای تحقق عدالت نزدیک است و خون سید الشهدای مقاومت(سردار سلیمانی) بن بست شکنی ایجاد کرده و اسرائیلی ها هر شب کابوس نابودی می بینند.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۵۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در سالگرد حماسه تاریخی نهم دی ماه، مردم شهر آیسک نیز روز بصیرت ومیثاق با ولایت را گرامی داشتند.

در آیین بزرگداشت روز نهم دی که با حضور امام جمعه، بخشدار، خانواده شهدا، بسیجیان واقشار مردم با رعایت دستور العمل های بهداشتی در حسینیه شهدای آیسک برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه سرایان در سخنانی با اشاره به اینکه برخی افراد عامدانه و جاهلانه با طرح مطالب وسخنرانی در رسانه ها و فضای مجازی به ایجاد شبه درباره حماسه نهم دی 88می پردازند، به تشریح سه سوال اساسی در این خصوص پرداخت.

سرهنگ «علی فرخنده» با بیان دلایل اینکه چرا سران فتنه در محکمه و دادگاه قانونی محاکمه نمی شوند و آیا حصرخانگی آنان قانونی است؟ گفت: از وظایف شورای عالی امنیت ملی کشور بر اساس اصل 176 قانون اساسی حفظ امنیت داخلی با استفاده از همه امکانات مادی و معنوی است و در  این شورا سران قوا در راس هستند و مصوبات آن به تایید رهبری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه، سران فتنه و مرتبطین آنها به بهانه ای انواع جنایت ها را در سال 88 انجام داده و با سناریوی تقلب هتک حرمتها انجام داده و سبب جری کردن دشمنان شدند تصریح کرد : رافت اسلامی نظام شامل حال این افراد شده است.

وی با اشاره به اقدامات و حرف های 16ماه سران فتنه و اقدام غیر قانونی در فراخوان مردم در اوج بیداری اسلامی در تونس و مصر، برای انجام راهپیمائی در 25 بهمن 89، مشخص شد اینها نمی خواهند از فتنه گری دست بردارند لذا بر اساس اصل 36قانون مجازات اسلامی، توسط دادگاه  و مرجع قضایی مشمول محدودیت اجتماعی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سرایان با بیان اینکه برخی در داخل کشور سیستم پسر نوح را پیش گرفته و به رهبری برای آزادی سران فتنه نامه می نویسند وشبه افکنی می نمایند افزود: نگاه این تفکر که‌این جریان فتنه را یک دعوای سیاسی می‌دانند، شعار وحدت ملی است، ولی این فراتر از دعوای سیاسی است چراکه شواهد واطهارات همراهان سران فتنه وعوامل وایسادی آنها نشان می‌دهد که این فتنه از قبل طراحی شده است وسناریوی گسترده ای مد نظر داشته اند.

سرهنگ «فرخنده» با طرح این سوال که «مسبب اصلی کیست» گفت: فتنه گران بیکار ننشسته اند وبارها با فشار روی شریان های اقتصادی ومعیشت مردم چون از بدو تولد به غرب متمایل بوده اند، هنوز به قدرت جوان ایرانی وعظمت مردم ایران اعتقاد ندارند.
وی با اشاره به اینکه فتنه گران در حوادث سال 88،بیش از 324هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کردند که آن زمان می شد با این مبلغ دو میلیون فرصت شغلی برای جوانان ایجاد کرد. وی کاهش سرمایه گذاری های خارجی و کاهش صادرات کشور را در یک دوره بعد از فتنه خیانت دیگر فتنه گران بیان کرد و تاکید مرد:با حوادث فتنه 88انسجام ملی خدشه دار شد و هنوز هم سران فتنه اعتراف نمی کنند وبر طبل غلط های خود می کوبند.

فرمانده سپاه ناحیه سرایان افزود:ملت ایران به تاسی از مسیر پرفروغ شهدا وتاسی به فرامین امامین انقلاب با بصیرت در میدان دفاع از ولایت ایستاده ونخواهد گذاشت به ارزش های انقلاب توسط افرادی معلوم الحال خدشه وارد شود.

وی تاکید کرد: امروز جریان تحریف داخلی وخارجی به دنبال ناامید کردن مردم از آینده نظام هستند، آنان به دنبال هواهای نفسانی خود هستند ولی وعده الهی برای تحقق عدالت نزدیک است وخون سید الشهدای مقاومت(سردار سلیمانی) بن بست شکنی ایجاد کرده و اسرائیلی ها هر شب کابوس نابودی می بینند.

در این مراسم «احمد رضا علیپور» به اجرای اشعار حماسی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها