خبرهای داغ:

مسئولان فکری برای معیشت مردم کنند

امام جمعه میامی با بیان اینکه امروز مردم با مشکل کمبود اقلام اساسی در بازار مواجه هستند، گفت: مسئولان باید فکری برای مشکلات معیشتی مردم کنند.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۳۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج میامی حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، با بیان اینکه مسئولان باید به فکر معیشت مردم بوده و کاری در این زمینه کنند، ابراز کرد: بسیاری اقلام اساسی مانند گوشت و برنج، شکر، روغن و تخم مرغ و.. در بازار کمیاب است و لذا مردم توقع دارند که مسئولان کاری کنند.
وی با بیان اینکه تأمین مایحتاج مردم الزامی است، افزود: توزیع اقلام اساسی نیازمند نظارت و همچنین ساماندهی عادلانه است تا همه مردم بتوانند از اقلام توزیع شده بهره‌مند شوند.
امام جمعه میامی با بیان اینکه مردم از مسئولان توقع دارند که به فکر معیشت باشند، ابراز کرد: دولت و متولیان بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند، زیرا گرانی بر مردم فشار آورده است.
صفایی پور با بیان اینکه حل بسیاری از مشکلات امروز با نگاه به داخل است، گفت: به نظر می‌رسد اقدام راهبردی در لغو تحریم‌ها، به واقع در نظر گرفتن دفاع از منافع مردم در مقابل زیاده خواهی غربی‌ها محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند: نباید به دشمنان اعتماد کرد، گفت: امروز کشورمان باید در تمام زمینه‌ها خود را تقویت کرده و قوی شود همچنین همانطور که معظم‌له در دیدار دست‌اندرکاران مراسم شهید سلیمانی در تهران بیان کردند باید قبل از رفع تحریم به خنثی سازی آن فکر کنیم و برایش برنامه داشته باشیم.
شهرستان میامی از لحاظ کرونایی در رده شهر‌های زرد است و به همین دلیل نماز جمعه در آن برگزار می‌شود
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار