خبرهای داغ:

از اجرای جشنواره حلقه های صالحین تا یادواره شهدای مجازی در بیارجمند + تصاویر

به مناسبت هفته بسیج، پایگاه‌ها و حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند برنامه‌های متنوعی را در راستای بزرگداشت این هفته در حال اجرا دارد.
کد خبر: ۹۲۹۵۵۶۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج، پایگاه‌ها و حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند برنامه‌های متنوعی را در راستای بزرگداشت این هفته در حال اجرا دارد که با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر برنامه‌ها بصورت مجازی اجرا می‌شود.
در همین راستا ارائه مشاوره رایگان فردی؛ اخلاقی؛ دینی؛ تربیتی؛ احکام با حضور مربی صالحین حوریه کریمی بصورت تلفنی یا شماره ۳۲۶۷۴۲۰۵ به همت پایگاه مقاومت حضرت مریم (س) برگزار می‌شود.
همچنین فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت با فرمانده پایگاه بسیج حضرت مریم (س) در محل فعالیت وی دیدار و از زحمات این بسیجی جهادگر تقدیر به عمل آمد.
فضا سازی ساختمان حوزه بسیج خواهران و برگزاری یادواره مجازی شهید احمد اسماعیلی که در عملیات خیبر مجروح و در سال ۱۳۷۹ بر اثر جراحات شیمیایی به شهادت رسید و در روستای خانخودی آرام گرفت و مسابقه وصیتنامه خوانی شهید سردار سلیمانی و جشنواره حلقه‌های صالحین تمدن ساز با موضوعات، کمک مومنانه حلقه‌های صالحین، ثبت و نگارش دستاورد‌های حلقه صالحین و هرخانه یک حلقه صالحین نیز در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار