مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

معنویت محور حرکت سپاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با بیان اینکه معنویت افزایی باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در سپاه باشد، معنویت را محور حرکتی سپاه پاسداران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۸۴۷۶۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدفاضل پیغمبری در جلسه شورای تربیت و تعالی سپاه جلفا افزود:  سپاه پاسداران نهادی ارزشی است و به خاطر معنویت‌گرایی و معنویت افزایی نیروهای سپاهی، قداست یافته است

 وی با بیان اینکه محور حرکت سپاه متکی به معنویت است خاطرنشان کرد: یک سپاهی در تمام عرصه های دفاعی اعم از جنگ های سخت و نرم با معنویت می تواند در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی  و پیروز میدان شود و اگر از معنویت جدا شویم هیچ گونه سلاحی نمی تواند در مقابل دشمنان مقاومت کند بنابراین سپاه و بسیج از زمان تشکیل آن با معنویت توانسته است به دستاورد های ارزشمندی در نظام مقدس اسلامی دست یابد.

حجت الاسلام پیغمبری تاکید کرد: مجموعه‌های انقلابی باید به معنای واقعی کلمه در آن ها معنویت انقلابی، بصیرت دینی، دشمن‌شناسی و التزام عملی به ولایت‌فقیه ظهور و بروز یابد و در رفتار، گفتار و کردار هر نیروی انقلابی این شاخصه‌ها متجلی شود.

وی یادآور شد: سپاه برای کارآمدی آحاد پاسداران و تقویت همه‌جانبه سپاه در اجرای مأموریت‌های جهادی و انقلابی اش، به معنویت افزایی و تعمیق بصیرت نیازمند است تا پشتوانه محکمی برای پیش برندگی این نهاد باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنان خود اضافه کرد: با توجه به اینکه مسئولیت پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی برعهده این نهاد مقدس گذاشته شده است بنابراین  این نهاد مقدس باید بعد از معنویت، بصیرت افزایی را در اولویت قرار دهد تا بتواند در میدان سیاست با بینش و آگاهی توأم با عمل وارد عرصه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار