خبرهای داغ:
به همت مجمع اباالفضل العباس (ع)

برگزاری مراسم سوگواره حسینی در سرخه

همزمان با شهادت سید و سالار شهیدان، مراسم سوگواری حسینی به همت مجمع اباالفضل العباس (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۱۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
آنچه که برای ما در ایام عزای سیدالشهداء علیه‌السلام مهم و ضروری می‌باشد یادگیری و عمل نمودن به پیام والای عاشورا است. یکی از آن پیام‌ها نیز اصلاح خودمان و احیای امر به معروف و نهی از منکر و ایستادن در مقابل ظلم و طاغوت است. حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سخنانی به برادرشان محمد حنفیه می‌فرمایند: من برای اصلاح امور امت جدم و پدرم و برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم.
جلوه زیبای حسینی در مراسم محرم امسال کم نظیر بود و عشق و ارادت خیل مشتاقان و محبان به ساحت نورانی و مقدس امام حسین (ع) حتی در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا از عظمت این مراسم کم نکرد بلکه با سبک‌های جدید و متفاوت این عشق و ارادت ماندگار شد، باید قدر این وحدت و همدلی را دانست و آن را حفظ کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ در ماه عزا و ماتم خاندان رسول خدا (ص) ویژه برنامه سوگواره حسینی در شهرستان سرخه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی آقابابا، شعرخوانی شاعر اهل بیت حاج مجید تال، اجرای گروه سرود میثاق مهاجرین و مداحی کربلایی ابوذر ادهم در خیابان ولیعصر شهرستان سرخه برگزار شد.
لازم بالذکر است این برنامه با حضور پرشور عزاداران اباعبدالله (ع) و مسئولین شهرستان سرخه در جوار مجمع اباالفضل العباس (ع) با رعایت کلیه پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار