خبرهای داغ:

مدیریت مصرف آب تنها راهکار نجات فضای سبز شاهرود

رئیس کمسیون سیما و منظر و عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه مدیریت مصرف آب تنها راهکار جلوگیری از خشکسالی فضای سبز است، گفت: بهره گیری از راهکار‌های نوین در آبیاری فضای سبز برای کنترل مصرف آب از اولویت‌های سازمان است.
کد خبر: ۹۲۷۶۰۳۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
مدیریت مصرف آب تنها راهکار نجات فضای سبز شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حبیب الله میر ابوالحسنی در صحن علنی شورا با اشاره به اینکه مدیریت مصرف آب تنها راهکار جلوگیری از خشکسالی فضای سبز است، گفت: بهره گیری از راهکار‌های نوین در آبیاری فضای سبز برای کنترل مصرف آب از اولویت‌های سازمان است.
وی با بیان به اینکه نگهداشت منابع آب شهری و استفاده بهینه از منابع آبی در فضای سبز قطعا از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به وجود عرصه‌های فضای سبز ضروری است ضمن تغییر الگوی مصرف، نسبت به مدیریت مصرف آبیاری گیاهان اقدام اساسی صورت گیرد.
نظارت و پیگیری اقدامات اجرایی در شهرداری یک ضرورت است
شهردار شاهرود نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نظارت و پیگیری اقدامات اجرایی درشهرداری یک ضرورت است، گفت: پیشرفت و توسعه بر مبنای اقدامات برنامه محور به دست می‌آید و تدوین برنامه‌های توسعه شهری نیاز به نظارت دقیق دارد.
مدیریت مصرف آب تنها راهکار نجات فضای سبز شاهرودعلیرضا حاجی محمد علی با اشاره به اینکه علی رقم وجود تنگنا‌های اقتصادی اجرای پروژه‌های بزرگ زیر بنایی در مدیریت شهری با سرعت مناسبی پیش می‌رود، افزود: به منظور نظارت دقیق به روند اجرای پروژه‌های بزرگ، شخصا ورود خواهم کرد و هیچ گونه کوتاهی را پذیرا نخواهم بود.
وی ضمن بیان این مطلب که اگر مردم نسبت به مدیران اعتماد داشته باشند و به شهر خود عشق بورزند بدون شک شهر در راه توسعه پیش خواهد رفت، ابراز داشت: نظام اجرایی شفاف، پاسخگو و مسئولیت پذیر در شهرداری شاهرود باید نهادینه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار