خبرهای داغ:

رسانه‌های انقلابی همچنان مقابل دشمنان بایستند

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت:رسانه‌های انقلابی باید مقابل دشمنان بایستند و روشنگری و آگاه‌سازی را به‌خوبی در جامعه انجام دهند.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۳۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
رسانه‌های انقلابی همچنان مقابل دشمنان بایستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی، در دیدار با اصحاب رسانه با بیان اینکه خدمت به مردم در هر جایگاه، لباس و عنوانی ارزشمند و مهم است، گفت: اهل رسانه و قلم بر افکار عمومی جامعه امروز تأثیرگذار هستند و در جنگ نابرابر و هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای رسالت مهمی دارند و باید بدان عمل کنند.
او افزود: امروز دشمنان در تلاش هستند تا ناامیدی را در جامعه رواج دهند و سبب تفرقه در جامعه و بین مردم و نظام شوند و اینجاست که نقش رسانه‌ها روشن می‌شود؛ رسانه‌های انقلابی باید مقابل دشمنان بایستند و روشنگری و آگاه‌سازی را به‌خوبی در جامعه انجام دهند.
سلیمانی با تأکید بر لزوم ترویج روحیه امید و وحدت در جامعه گفت: سربازان جنگ نرم باید برابر تلاش‌های دشمنان در میدان مقابله با دشمنان به‌خوبی وارد شده و با ابزار مهم رسانه مقابل توطئه‌های آنان بایستند؛ همان‌گونه که تاکنون این‌گونه بوده است.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تقدیر از همه اصحاب رسانه و مطبوعات در راستای تحقق رسالت انقلابی و دینی خود، بر لزوم ایجاد اعتماد در جامعه و وحدت ملی و دینی تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار