خبرهای داغ:

اصحاب رسانه در دوران کرونا در کنار جهادگران عرصه سلامت ایستادند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: اصحاب رسانه در زمان شیوع ویروس کرونا در کنار جهادگران عرصه سلامت ایستادند و در آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه اثرگذار بودند.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۳۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
اصحاب رسانه در دوران کرونا در کنار جهادگران عرصه سلامت ایستادندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم در دیدار با شماری از اصحاب رسانه، با بیان اینکه امروز عرصه رسانه، میدان بسیار مهمی برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: خبرنگاران در برهه کنونی، طلایه‌داران مقابله با امپراتوری رسانه‌ای استکبار و کفر هستند.
وی افزود: امروز اصحاب رسانه و مطبوعات شجاعانه واگویی واقعیت‌های صحنه مبارزه حق و باطل را بر عهده گرفته و پرده ظلم و اختناق را دریده‌اند و همچون مشعلی فروزان با نورافشانی خود، جامعه را به‌سوی حقیقت سوق می‌دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه غول‌های رسانه‌ای و امپراتوری‌های خبری جهان با سلاح جهل و تزویر به جنگ بشریت آمده‌اند، گفت: اصحاب رسانه با همه کمبود‌ها و غربت‌ها، شجاعانه مقابل همه این قوای جعلی قد برافراشته‌اند.
خوش‌قدم با بیان اینکه اصحاب رسانه مروج آموزه‌های ناب و انتشاردهنده ارزش‌ها و انعکاس‌دهنده گفتمان ولایت هستند، افزود: امروز شاهدیم در اتفاق نامیمون شیوع ویروس منحوس کرونا، اصحاب رسانه در کنار جهادگران عرصه سلامت در آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه اثرگذار بوده و مظلومانه در حال خدمت هستند و به رسالت تاریخی خود به‌خوبی عمل می‌کنند.
وی با تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات کشور و استان و به‌ویژه شهرستان شاهرود، بر تداوم این راه و رسالت تاریخی تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار