خبرهای داغ:

۳۶۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در استان سمنان توزیع شد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: ۳۶۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در چهار ماهه اول امسال در استان سمنان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۷۲۴۳۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری، با بیان اینکه ۷۴ جایگاه عرضه نفت سفید و بنزین در استان سمنان فعالیت دارند، اظهار کرد: در مجموع، ۱۷۴ جایگاه و فروشندگی در استان سمنان، چهار محصول نفت و گاز را ارائه می‌کنند.
او افزود: ۱۳ جایگاه در استان سمنان در دست احداث بوده که در هفته دولت بخشی از این جایگاه‌ها افتتاح و کلنگ‌زنی جایگاه جدید نیز انجام گرفت.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به دو شرکت حمل فرآورده‌های نفتی در سمنان و شاهرود و سه انبار ذخیره‌سازی در سمنان، دامغان و شاهرود گفت: این شرکت در مباحث بحران و پدافند غیرعامل، شرایط خوبی دارد.
عرب‌عامری با اشاره به ظرفیت نگهداری ۱۲۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در استان سمنان افزود: مصرف‌کنندگان عمده شرکت، ۴۴۰ نفر هستند و عمده مصرف در معادن و مرغداری‌هاست و مصرف‌کننده جزء در کشاورزی را هم پنج هزار نفر شامل می‌شوند.
او با اشاره به سال ۱۳۹۸ و بحث کرونا و کاهش استفاده از بنزین به‌ویژه در اسفندماه به علت افت سفر‌ها و تردد در استان سمنان گفت: هر ساله در اسفندماه و به‌ویژه در روز‌های پایانی سال، مصرف یک میلیون لیتر بنزین در استان به چهار میلیون لیتر افزایش پیدا می‌کرد؛ اما امسال کمترین فروش میزان بنزین را در منطقه از زمان تأسیس شرکت در سال ۱۳۱۴ در شاهرود داشتیم و ۷۵ درصد کاهش استفاده از بنزین را در این مدت شاهد بودیم.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸ در مجموع ۳۶۴ میلیون لیتر بنزین در استان سمنان عرضه شد، افزود: ۵۵۰ میلیون لیتر نفت گاز و برای دو نیروگاه شاهرود و سمنان فقط ۱۸۰ میلیون لیتر سوخت عرضه شد.
عرب‌عامری جمع نفت گاز ارائه‌شده را ۷۳۰ میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: در مجموع فرآورده‌ها، یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون لیتر عرضه به مصرف‌کنندگان انجام شد.
او با اشاره به آمار‌های چهار ماهه نخست امسال ادامه داد: ۲۰ میلیون تن گاز مایع، ۸۴ میلیون لیتر بنزین و ۲۷۰ میلیون لیتر نفت گاز در این مدت در استان سمنان عرضه شد و ذخیره‌سازی در نیروگاه نیز انجام گرفت.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: در مجموع، ۳۶۰ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در چهار ماهه اول امسال در استان سمنان توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار