خبرهای داغ:
رییس تاسیسات انتهایی تربت حیدریه تاکید کرد:

ادامه کمک‌های مومنانه تا برگشت به وضعیت عادی و شکست کرونا

رییس تاسیسات انتهایی تربت حیدریه شرکت خوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق مرکز شاهرود گفت: به کمک همکاران خیر کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات را تا برگشت به وضعیت عادی و سشکست کامل کرونا ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۴۵۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اسماعیل حاجی‌وندی اظهار کرد: ۳۵۰ وعده غذای گرم در قالب طرح «هم سفره» در بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از کرونای همجوار خط لوله این شهرستان توزیع شد.
وی ادامه داد: طرح هم‌سفره به منظور هدایت «کمک‌های مؤمنانه» به محرومان واقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا و در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری (ره) مبنی بر راه‌اندازی «رزمایش گسترده مواسات و همدلی» و ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه انجام شده است.
حاجیوندی مجموع کمک همکاران خیر تاسیسات تربت حیدریه در این مرحله را ۶۵ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مومنانه همکاران این تاسیسات، همچنین ۲۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا مجاور خط لوله این شهرستان توزیع شده است.
رییس تاسیسات انتهایی تربت حیدریه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران–منطقه شمال‌شرق بیان کرد: غذا‌های گرم و بسته‌های معیشتی از اماکن دارای مجوز‌های بهداشتی در شهرستان تربت حیدریه تهیه و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی توزیع شده است.
به گفته وی؛ شناسایی خانواده‌های نیازمند برای اهدای این کمک‌ها نیز با کمک سه خیریه شهرستان تربت حیدریه انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار