خبرهای داغ:
در آستانه هفته دفاع مقدس:

تجلیل از خانواده معظم شهدای بخش لاران

جمعی از مسئولین حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان از خانواده معظم شهدای بخش لاران سرکشی و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۳۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان گفت:  در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، جمعی از فرماندهان، مسئولین و خواهران بسیجی این حوزه با حضور در منزل خانواده معظم شهدای بخش لاران از مقام شامخ شهیدان"حسن حیدری" و "علیار اسماعیلزاده" تجلیل کردند.

در این دیدار، فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان با بیان اینکه سرکشی از خانواده های معظم شهدا یک وظیفه همگانی است، هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره و مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواده های ایشان بیان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) سورشجان افزود: سرکشي وديدار از خانواده گرانقدر شهدا، هشدار و زنگ يادآوري است که يادمان باشد آرامش و امنيت کنوني ما در سايه ايثارگري و بردباري والدين شهدا و شجاعت و از خود گذشتگي شهيدان گلگون کفن است.

وی، با بیان اینکه خانواده شهدا از سرمايه هاي ارزشمند جامعه هستند و خدمت به آنان توفيق الهي می باشد، از زحمات و صبر و بردباري خانواده معظم شهيدان تقدير و تشكر نمود.

گفتنی است شهیدان"حسن حیدری" و "علیار اسماعیلزاده" که متولد شهر سودجان از توابع بخش لاران هستند، که پس از رشادت آفرینی در دوران 8سال دفاع مقدس، به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار