فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

خانواده شهدا نماد صبر و استقامت در جامعه هستند

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در دیدار با خانواده شهید هادی سعیدی، گفت: خانواده های معظم شهدا نماد صبر و استقامت در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۹۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) لردگان گفت: به منظور تجلیل از خانواده شهید هادی سعیدی و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا امام جمعه لردگان، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان و جمعی از مسئولین و بسیجیان حوزه امام علی (علیه السلام) با خانواده شهید هادی سعیدی دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه لردگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امنیت و آرامش امروزی جامعه مدیون خون شهدایی می باشد که به خاطر این انقلاب و نظام جان فشانی کردند.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی از صبر و شکیبایی خانواده شهدا قدردانی کرد و افزود: خانواده های معظم شهدا نماد صبر و استقامت در جامعه هستند.

وی، الگوی خانواده های معظم شهدا را حضرت زینب کبری سلام الله علیها عنوان کرد و گفت: قهرمان صبر، ایثار و فداکاری کربلا با صبر خود دین اسلام را زنده کرد و خانواده های معظم شهدای کشور نیز با صبر و بصیرت خود بعد از شهادت عزیزانشان توانستند ثمره خون شهدا را در جامعه پررنگ تر نمایند.

شایان ذکراست: شهید هادی سعیدی فرزند قباد متولد سال 1347 در روستای ابواسحاق از بخش فلارد می باشد که اولین بار در سال 1363 به جبهه اعزام شد و در تاریخ 23/اسفندماه/66 در سن 19 سالگی در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید.

 این شهید عزیز مدتی مسئول اطلاعات عملیات تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار