خبرهای داغ:

اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی هفته حجاب و عفاف در شاهرود+ تصاویر

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری برنامه های متنوع در بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در سطح پایگاه های بسیج خواهران این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۶۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
فرشته حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با اشاره به فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج خواهران در این هفته اظهار کرد: به مناسبت هفته عفاف وحجاب بسیجیان پایگاه حضرت مریم (س) در نماز جمعه شهر رویان شرکت کردند و امام جمعه این شهر در خصوص عفاف و حجاب مطالبی را بیان کرد.
‌فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) با اشاره به برپایی جلسات حلقه‌های صالحین با موضوع عفاف و حجاب در پایگاه‌ها افزود: با حضور تیم فرهنگی ندا نهضت دختران امام تهران گردهمایی حلقه‌های صالحین پایگاه حضرت مریم (س) رویان با موضوع آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.
وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه طلیعه نور ارتش گفت: بسته بندی محموله فرهنگی ومسابقه ویژه هفته عفاف وحجاب و توزیع در کوی سازمانی شهید علیاری ارتش شاهرود از اقدامات این پایگاه با همکاری عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار می‌باشد.
حسنی با بیان اینکه این فعالیت‌ها به همت پایگاه‌ها تداوم خواهد داشت گفت: در هفته حجاب و عفاف بیش از ۲۰ برنامه به همت حوزه و پایگاه‌های بسیج خواهران با هدف بزرگداشت این هفته و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار