خبرهای داغ:

موضوع اشتغال،سرمایه گذاری و کاهش آسیب های اجتماعی دغدغه مسئولان

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: اکنون آنچه باید بیش از پیش به آن پرداخته شود و دغدغه همه مدیران و مسئولان است بحث اشتغال ، سرمایه گذاری و کاهش آسیب های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۲۵۱۱۶۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نخستین جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: آنچه هم اکنون باید بیش از پیش به آن پرداخته شود و دغدغه همه مدیران و مسئولان است بحث اشتغال، سرمایه گذاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
فرماندار شهرستان شاهرود افزود: کارگروه اجتماعی یک کارگروه راهبردی و تصمیم سازو تصمیم گیر شهرستان است و باید مسائل و مشکلات اجتماعی شهرستان و منشا و ریشه پیدایش آن‌ها را بررسی، شناسایی و پس ازکارشناسی و جهت رفع آن‌ها اقدام نماید.
به گفته فخری، موضوعات اجتماعی کمتر از موضوعات امنیتی نیست و در حوزه امنیت نرم پرداختن به موضوعات اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اگر به موضوعات امنیت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی از ابتدا رسیدگی شود هزینه به مراتب کمتر است تا اینکه با بی توجهی فراگیر شود ومعضل اجتماعی به یک معضل امنیتی تبدیل می‌شود.
فخری اظهار کرد: در این کارگروه باید با داده‌های کارشناسی محیطی ابتدا اطلاعاتی را از دستگاه‌های مختلف کسب کنیم و برای آن اطلاعات تصمیم گیری و تکالیفی را برای همه دستگاه‌ها در قالب پیشگیری ومقابله تعیین کنیم.
وی تصریح کرد: ساختار این کارگروه نیاز به بازنگری و اصلاح دارد در هفته‌های آینده جلسات این کارگروه با دستور کار شرح وظایف مشخص و اولویت دار برگزار خواهد شد.
 
موضوع اشتغال،سرمایه گذاری و کاهش آسیب های اجتماعی دغدغه مسئولان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار