خبرهای داغ:
سید مرتضی علوی
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام:
سردارعلی محمد اکبری گفت: بسیج بعنوان مهم ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می تواند در حوزه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.
کد خبر: ۹۲۴۸۷۰۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهار محال و بختیاری در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است و بدون شک بسیج بعنوان مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می‌تواند در حوزه‌های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده است.

سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در ادامه گفت: ظرفیت و پتانسیل عظیم مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای جذب و تربیت جوانان مؤمن انقلابی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان مربوطه در امور جوانان قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز به برکت حضور و خون‌های پاک بسیجیان شهید، ما آموختیم هر کس که در دل برای سرنوشت خود، ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است، آن کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزشی قائل است، آن کسی که از تسلط قدرت‌های بیگانه بیزار است، آن کسی که برایش آینده این کشور و این ملت و آینده دنیای اسلام یک هدف بزرگ محسوب می‌شود، آن کسی که از رنج‌های ملت فلسطین دلش خون است  آن کسی که مایل است بیش از یک میلیارد مسلمان دنیا قدرت عجیبی را تشکیل بدهند که بشریت را به سمت کمال هدایت کنند و خودشان در قله کمال قرار بگیرند، آن کسی که این احساسات و این درک‌ها را دارد و حاضر است در این راه قدمی بردارد او بسیجی است.

سردار اکبری تصریح کرد: بسیج مظهر آرامش و نشاط و ایمان است و همین دشمن را بیمناک نموده و تیغ تیزش را به سویش نشانه برده است .

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در پایان به مقام والای شهدای حماسه ساز بسیج که در سنگرهای مختلف دفاع مقدس و دفاع از حرم اهلبیت علیهم السلام، ردای شهادت بر تن کردند و عاشقانه به عرش الهی پرکشیدند، ادای احترام کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار