خبرهای داغ:

شهادت مزد سال‌های سال خدمات و جهاد سردار سلیمانی

همرزم سپهد شهید قاسم سلیمانی گفت:شهادت درواقع مزد سال‌های سال خدمات و جهاد سردار سلیمانی بود که از سوی خدا به ایشان اعطا شد.
کد خبر: ۹۲۰۵۶۵۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
شهادت مزد سال‌های سال خدمات و جهاد سردار سلیمانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمود حسین پور در مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مدرسه قلعه شاهرود با حضور مردم و آحاد جامعه، بابیان اینکه سردار سلیمانی دارای ویژگی‌های بسیاری بود که ازجمله آن‌ها ثابت‌قدمی وی را می‌توان اشاره کرد، اظهار کرد: سردار سلیمانی درواقع با ثابت قدم و سرباز ولایت بودن، تمام نقشه‌های استکبارگران را نقش بر آب کرده بود.
وی بابیان اینکه استکبار برای منطقه نقشه‌های زیادی را کشیده بود، اما به‌واسطه ایستادگی جبهه مقاومت و کسانی، چون سردار سلیمانی به آن‌ها دست نیافت، بیان کرد: سردار سلیمانی دارای ویژگی‌های بسیاری بود که ازجمله آن‌ها ایستادگی درراه جهاد و اسلام را می‌توان نام برد.
این هم‌رزم سردار سلیمانی در سوریه و عراق، درباره خلقیات این شهید، گفت: سردار سلیمانی برعکس تصور برخی بسیار رئوف بود و چه بسیار تکفیری‌هایی بودند که بعد از اسیر شدن وقتی شرایط را می‌دیدند درواقع جزء توابین محسوب می‌شدند.
حسین پور افزود: سردار سلیمانی چهره‌ای بسیار موجه و دوست‌داشتنی در عراق و سوریه داشت و وقتی روستا یا شهری را از دست دشمنان و تکفیری‌ها آزاد می‌کرد مردم از پیر و جوان تا کوچک و بزرگ گرد او جمع شده و دورش را گرفته و ابراز محبت می‌کردند.
وی ادامه داد: ما بار‌ها به وی اعلام کردیم که سردار این کار خطرناک است، اما ایشان می‌گفت که خدا یار ما است و چیزی نمی‌شود این‌ها همه مردم مسلمان هستند.
هم‌رزم سردار سلیمانی ضمن بیان اینکه پیشروی‌هایی که با حضور سلیمانی برای عراق در برابر داعش به وقوع پیوست باورنکردنی بود، ابراز کرد: شش استان عراق و ۹۰ درصد خاک سوریه به اشغال تکفیری‌ها درآمده بود و عن‌قریب بود که داعش به ایران حمله کند، اما سلیمانی معادلات را بر هم زد.
حسین پور بابیان اینکه داعش تا ۲۰ کیلومتری ایران نیز آمده بود، گفت: شرایطی که امروز در عراق به دست آمده و شکست‌هایی که به تکفیری‌ها وارد شد حاصل رنج‌ها و دشواری‌های فراوان است و باید گفت که به‌سادگی این موقعیت به دست نیامده است.
وی افزود: داعش با تجهیزاتی که داشت، خود را آماده حمله به ایران می‌کرد و اگر حضور به موقع سردار سلیمانی و جبهه مقاومت نبود حتماً به ایران اسلامی حمله ور می‌شد.
هم‌رزم شهید سلیمانی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌هایی که شهید سلیمانی داشت، شخصیت فرماندهی و قاطعیت ایشان بود، وی در جبهه نبرد دارای شخصیتی بی‌بدیل و البته قاطع بود که همه با خلقیات ایشان آشنا شده بودند و می‌دانستند که در راه جهاد از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
حسین پور بیان کرد: شهادت درواقع مزد سال‌های سال خدمات و جهاد سردار سلیمانی بود که از سوی خدا به ایشان اعطا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار