خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فریدونشهر با پیامی این ایام را به فرماندهی و بسیجیان ناحیه فریدنشهر تبریک گفت .
کد خبر: ۹۱۹۴۳۹۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، همزمان با هفته بسیج معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فریدونشهر به همراه جمعی از مسئولین و کارکنان ادارات با حضور در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر ضمن تبریک سالروز تاسیس بسیج آمادگی خود را برای تعامل هرچه بهتر با این ناحیه برای اجرای برنامه ها اعلام کردند.

در ضمن به همین مناسبت پیام تبریکی از طرف معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری منتشر شده که متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و نهاد مقدسی است که در طول سالیان متمادی عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره حافظ و نگهبانی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و درتمامی عرصه های دفاع از انقلاب با خلوص نیت خوش درخشیده و نام و آوازة ایران عزیز را جهانی نموده است.

بدینوسیله ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان عزیز کشور بویژه بسیجیان سرافراز شهرستان فریدونشهر ،امیدوارم با اتکال بخداوند متعال و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده معظم کل قوا و با عمل به وصایای پیر و مراد بسیجیان همواره سربلند و پیروز باشد .

 

 حمیدرضا قدیری

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فریدونشهر

ارسال نظرات