خبرهای داغ:
ياسر متانت
سردار باقرزاده در گلپايگان:
رياست کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همايش رزمندگان دفاع مقدس گلپايگان، بزرگترين درس دفاع مقدس را استقامت در مقابل دشمن دانست.
کد خبر: ۹۱۸۱۰۷۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، سردار سید محمد باقرزاده در همايش  بزرگ رزمندگان  و ايثارگران دفاع مقدس كه در حسينيه امامزادگان ناصربن علي و هفده تن گلپايگان برگزار شد با بیان اینکه مهم‌ترین پیام شهدا مقاومت است، اظهار کرد: با اتکا به عنصر مقاومت می‌توانیم از تحریم‌ها، بحران‌ها و گرداب‌های سخت عبور کنیم. استقامت مقابل دشمن از بزرگترین عبرتهای دوران دفاع مقدس است.

رياست کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حمله دشمن به ایران با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی صورت گرفت گفت: ملت غيرتمند ایران با روحیه استقامت ،جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند و دشمن بعثی و سرسپردگان غربي ناکام ماندند.

ايشان در ادامه گفتمان شهدا را در دو قالب بصيرت و مقاومت معرفي كرد و گفت:در سيره شهدای دفاع مقدس دو نوع پيام وجود دارد که یکی از آنها دعوت به بصیرت و دیگری دعوت به پایداری و استقامت در برابر دشمن است.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت نسل هاي  بعد از شهدا ،انتقال پیام شهداست؛ افزود: هدف از برگزاری یادواره های شهدا، رسیدن به سیره شهدا و راه اين عزيزان است

سردار باقرزاده ميدان نبرد و مبارزه را ميدان شناخت دلسوزان واقعي نظام دانست و گفت: زمانی که کشور در صلح و صفا است نمی‌توان دلسوزان واقعی را شناخت چرا كه وقتی شیپور جنگ نواخته شود، دلسوزان واقعی راهی میدان جنگ می‌شوند .

سردار باقرزاده با اشاره به دشمني آشكار آمريكا و ايادي سرسپرده آن از ابتداي انقلاب گفت: دشمنی آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس در دوران جنگ به ما ثابت شد که از  يك طرف از فروش سیم خاردار به ما خودداری می‌کردند و از طرفی تجهیزات نظامی پيشرفته و هواپیمای جنگی در اختیار عراق قرار می‌دادند.

وی  در پايان با اشاره به اقدام حذف نام شهدا از سردرب كوچه ها و خيابان ها تصریح کرد: عده‌ای قصد دارند روحیه استقامت، شهادت طلبی و اعتقادات دینی در جامعه از بین برود و اقدام به  حذف نام و تصویر شهدا از خیابان‌ها و مبلمان شهری می‌کنند،اين افراد بدانند تا ملت بصیر ایران در صحنه است دین کتمان نخواهد شد و اين اقدام آنها به جايي نمي رسد.

ارسال نظرات