خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
همزمان با هفته دفاع مقدس ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در مصلای نماز جمعه نایین به ایراد سخن پرداخت .
کد خبر: ۹۱۷۹۶۹۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از نایین " در ششمین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،سرهنگ دوم پاسدار مهدی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین قبل از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخن پرداخت .

 وی در ابتدای سخنانش ضمن عرض تسلیت ماه پیروزی خون برشمشیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی مدیریت جهادی و انقلابی و تبیین آن برای نسلهای جدید انقلاب است .

سرهنگ مهدی زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت : بارزترین هدف صدام، سرنگونی این انقلاب نوپا بود و با هدایت و کمکهای آمریکای جنایتکار ، شوروی سابق و برخی از دول مرتجع عرب علی الخصوص عربستان خبیث ،جنگ را بر ایران تحمیل کردند که اگر در آن زمان حساس ، خروش حضرت امام راحل (ره) و اطمینانی که به مردم دادند ،نبود ، آن رشادتها و دلاور مردیها آفریده نمی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در ادامه با بیان خاطراتی از سرلشکر سلیمانی گفت: شجاعت بی بدیل فرماندهان و بی اعتنایی آنان به پست و مقام در کنار مناجاتها و نجواهای شبانه ، از جمله نقاط بارز در جنگ بود که دفاع از میهن اسلامی را دفاع مقدس کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در حقیقت جنگ علیه ایران اسلامی ،جنگ جهانی سوم بود که نقطه بارز دیگر آن ،اینکه در اوج تحریم های ظالمانه ،حتی یک وجب از خاک این مملکت کم نشد و همه قومیتها با انسجام و همدلی که به واسطه جنگ  بوجود آمد ، در برابر دنیا ایستادند.

سرهنگ مهدی زاده در قسمت پایانی سخنانش با اشاره به تحریم های ظاللمانه کنونی و بد عهدی های آمریکا و دول اروپائی گفت : دوران تحریم بهترین فرصت برای نشان دادن ظرفیت‌های نهفته داخلی است که مسئولان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

ارسال نظرات