خبرهای داغ:
امام جمعه موقت کاشان گفت: ما به غیر از آمریکا و اسرائیل، برای مذاکره و تعامل با دنیا مخالف نیستیم، اما نباید به دشمن اعتماد کرد و در برابر دشمن قهقه زد.
کد خبر: ۹۱۷۹۳۵۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، حضور در پیاده روی اربعین حسینی را برای کسانی که توانایی آن را دارند مهم دانست و گفت: حضور در پیاده روی اربعین حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: با اربعین حسینی و جمعه شیرخوارگان حسینی دنیا را بیدار خواهیم کرد و شاهد سقوط پرچم ظلم و ستم از فراز کاخ ستمگران دنیا از جمله کاخ سیاه خواهیم بود.

حجت الاسلام احتشام در ادامه با اشاره به فراز‌هایی از فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری از توکل به خدا به عنوان نیاز امروز جامعه نام برد و گفت: امام راحل با توکل بر عنصر توکل به خدا و اعتقاد به ظرفیت ملت ایران توانست انقلاب را در سختی‌ها و تنگنا‌ها رهبری کند.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لغزش برخی از بزرگان، ابراز داشت: اگر برخی از بزرگان توکل به خدا داشتند در مقابل دشمن ترسان و لرزان نمی‌شدند و با تکیه بر عنصر توکل هزینه کمتری پرداخت می‌کردیم.

امام جمعه موقت کاشان همچنین با اشاره به تأکید رهبری بر استفاده از ظرفیت ملت ایران و جوان های ایرانی، گفت: ما به غیر از آمریکا و اسرائیل، برای مذاکره و تعامل با دنیا مخالف نیستیم، اما نباید به دشمن اعتماد کرد و در برابر دشمن قهقه زد.

به گفته وی تصاویر خنده‌های منتشرشده از دیدار با صدر اعظم آلمان، نخست وزیر انگلستان و رییس جمهور فرانسه در فضای مجازی در مقابل برخورد متکبرانه امانول مکرون و بوریس جانسون ضرورتی نداشت.
حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه سران سه کشور اروپایی آلمان، انگلیس و فرانسه یک شب قبل از دیدار با رییس جمهور ایران با اتهام به جمهوری اسلامی ایران حمله به آرامکو را با صدور بیانیه‌ای محکوم کردند، گفت: متأسفانه هیچکدام از اعضای هیات ایرانی بیانیه صادر شده از سوی این سه کشور را محکوم نکردند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از اینکه بعد از دفاع مقدس نتوانسته ایم از ظرفیت‌های دفاع مقدس بهره برداری کنیم اضافه کرد: امروز جنگ اصلی با استکبارجهانی و تأکید بر ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: بعد از دفاع مقدس جریانی در کشور به وجود آمده است که با فرهنگ استکبار ستیزی و تکیه برآرمان‌های دفاع مقدس مخالف است.

حجت الاسلام احتشام با گلایه از اینکه هیچ نامی از دانشمند ایرانی در بند آمریکا برده نشد و هیچ تصویری از رزمندگان شیمیایی در دفاع مقدس از تیم ایرانی نشان دادن نشد، عنوان کرد: باید فرهنگ شجاعت را از سخنرانی شهید رجایی در مقر سازمان ملل که آمریکا را محکوم کرد آموخت.
 
ارسال نظرات