خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد:

مدافعان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکنون برای حقوق زنان چه کرده‌اند

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اصرار برخی افراد از کابینه برای حضور بانوان در استادیوم‌ها گفت: بجای فشار آوردن برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها توضیح دهید برای حل مشکلات بنیادین بانوان در جامعه چه کرده‌اید؟
کد خبر: ۹۱۷۸۱۹۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

مدافعان حضور بانوان در ورزشگاه‌ها تاکنون برای حقوق زنان چه کرده‌اندبه گزارش سرویس بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: متاسفانه در سطح جامعه شاهد کم توجهی به مقوله بدحجابی هستیم به گونه‌ای که برخی حد را گذرانده و چیزی که هستند برهنگی است نه بدحجابی!

وی با اشاره به فشار رسانه‌ای برای حضور بانوان در استادیوم‌ها گفت: در ۴۰ سالی که بانوان به ورزشگاه نرفته‌اند چه لطمه‌ای احساس شده است که اکنون برخی افراد از کابینه برای این موضوع فشار می‌آورند؟

امام جمعه اسدآباد اضافه کرد: آیا در شرایط کنونی نقص دیگری به جز این موضوع درباره زنان وجود ندارد و فقط همین یک کمبود برای حل شدن باقی مانده است؟ به جای این کارها، توضیح دهید برای حقوق زنان چه کرده‌اید؟

وی با انتقاد از عملکرد معاون امور بانوان ریاست جمهوری به علت تحویل لبخندهای مصنوعی به رسانه‌ها و وعده حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: به جای این لبخندها بگویید در صیانت از خانواده چه کرده‌اید؟

حسینی‌مجد ادامه داد: به جای دفاع از حضور زنان در ورزشگاه‌ها پاسخ دهید برای حل مشکل دختران پیر شده و ازدواج نکرده، تدوین قانونی برای تربیت دختران و مبارزه با بدحجابی چه کارهایی انجام داده‌اید؟

وی خاطرنشان کرد: از دولت محترم سوال داریم برای برگرداندن زنان جوان مطلقه با دو بچه به زندگی، ازدواج آسان دختران، صیانت از خانواده و پیشگیری از صدمات روحی به بانوان چه اقدامی داشته است؟

امام جمعه اسدآباد در پایان گفت: با بی توجهی به بدحجابی نگذاریم هرزگی‌ها عادت شود.

 

ارسال نظرات