خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان گفت: شهدا با خون پاکشان به ما عزت، احترام و آبرو بخشیدند.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۲۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

شهدا با خون پاکشان به ما عزت، احترام و آبرو بخشیدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان، رئیس خانه مطبوعات و بنیاد شهید به همراه جمعی از اصحاب رسانه با خانواده شهید «عبادی‌نیا»، شهید شاخص سال ۹۸ دیدار کردند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هر کسی نمی‌تواند مقام مادر و پدر شهید را داشته باشد.

مجید صفدریان تصریح کرد: شهدای عزیز مقامی که پیدا کردند عنایت خداوند، زحمات خودشان و تربیت والدینشان بوده است.

وی ادامه داد: پدر شهید با زحمت، روزی حلال به خانه آورده و با حلال‌ترین رزق و روزی فرزند خود را بزرگ کرده و مادر شهید از بانوان مومنه و محجبه هستند که زینب‌وار فرزندشان را تربیت کردند که ماحصلش این شد که فرزندشان به مقام شهادت رسید و فرزند دیگرشان از رزمندگان دفاع مقدس بودند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان همدان گفت: شهدا با خون پاکشان به ما عزت، احترام و آبرو بخشیدند.

وی با اشاره به سن شهید «عبادی‌نیا» که جوان ۲۱ ساله بودند و بیان خاطره‌ای از زبان همرزمان شهید، افزود: این شهید بزرگوار از نیروهای گردان غواصی جعفر طیار بودند که ۴ دی ماه سال ۶۵ در اروندرود در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید و در سال ۷۵ با تفحص شهدا پیکرمطهرشان رجعت کرد.

صفدریان ابراز داشت: شهید «عبادی‌نیا» در گردان لقب «ساعت گردان» را داشت، چراکه از زمانی که ایشان در گردان غواصی حضور پیدا کرده بود برای نماز صبح نیازی به پیش‌بینی نبوده و همه نیروهای گردان  با بیدار شدن شهید «عبادی‌نیا» برای نماز اول وقت و نماز شب بیدار می‌شدند.

وی اضافه کرد: این شهید والامقام، امام جماعت گردان نیز بود که یک روز ایشان برای امام جماعت نمی‌ایستند و وقتی علت را جویا می‌شوند، می‌گوید من دیشب نماز شبم قضا شده و لایق امام جماعت نیستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات