خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان خبر داد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان از استقرار ۱۶ موکب طی ایام اربعین حسینی در کربلا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۲۰۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱

استقرار ۱۶ موکب طی ایام اربعین حسینی در کربلابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدعلی بادامی در جلسه کمیته فرهنگی اربعین حسینی استان همدان اظهار داشت: در صدد هستیم ۱۶ موکب در کربلا مستقر شود و در جانمایی که در کربلا انجام شد فضای ۵ هزار متری در باب الرأس به عنوان قرارگاه فرهنگی استان همدان اختصاص داده شده که این موکب‌ها بتواند خدمات خود را به زائرین انجام  دهد.

وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از حوزه علمیه خواهران تویسرکان در کربلا مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد: این مجموعه برای خواهران پرده‌خوانی انجام می‌دهند و برای کودکان و نوجوانان و بانوان برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند و برای حضور در ایستگاه‌ها و ظرفیت دانش آموختگان آمار باید احصاء شود و بحث نائب الشهدا که زائرین به نیابت از شهدا در این مراسم  شرکت می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان ابراز داشت: زائرینی که از قم، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و مازندران به این استان می‌آیند موکب‌هایی در شهرستان‌ها برای این زائرین در نظر گرفته شده که خدمات خود را ارائه می‌دهند.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان همدان نیز گفت: چهار موکب در همدان، کبودرهنگ، ملایر و گردنه اسدآباد مربوط به اوقاف است که به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات