خبرهای داغ:
محمد گل زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان رسالت امروز امت اسلامی رت جهانی‌سازی غدیر دانست و گفت: همان‌گونه که توانستیم شیعه و عاشورا و اربعین را جهانی کنیم باید تلاش کنیم تا غدیر خم را هم جهانی کنیم.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۳۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ مرتضی عمومهدی در نشست خبری با خبرنگاران کاشان، گفت: برای خطبه‌خوانی غدیر کم کار شده و باید برای تبیین و تفهیم فرهنگ غدیر که بر پایه ولایت متکی است، محتواسازی بیشتری انجام شود.

 وی افزود: رسالت امروز امت اسلامی جهانی‌سازی غدیر است و همان‌گونه که توانستیم شیعه و عاشورا و اربعین را جهانی کنیم، باید تلاش کنیم تا غدیر خم را هم جهانی کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان در ادامه با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی  خبررسانی و آگاهی‌بخشی را مهمترین رسالت‌های آزادگان دانست و اظهار داشت: نشر زینب‌ گونه سختی ها و مشکلات دوران اسارت از سوی آزادگان سبب افزایش ایمان و باور مردم به انقلاب اسلامی شده است.

 به گفته وی مهمترین نقش آزادگان در دوران اسارت تبیین فرهنگ ازخودگذشتگی و مقاومت به مردم کشورهای ایران و عراق بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با اشاره به این‌که  آزادگان با استقامت و شهامت در بدترین شرایط دورن اسارت اجازه ندادند به مقدسات، ارزش‌ها و امام راحل توهین شود، گفت:  رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبک زندگی ایرانی اسلامی را به مردم منتقل کردند.

 
ارسال نظرات