خبرهای داغ:

آذربایجان غربی آکادمی جودو ندارد

رئیس هیئت جودو آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی تنها استانی است که در آن آکادمی جودو وجود ندارد اما خوشبختانه دو هزار متر مربع زمین برای این منظور خریداری شده و سال آینده در ارومیه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۴۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

محسن آقاپور در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره اینکه در رشته جودو، بیشتر نظامیان فعال هستند اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کلاس‌های جودو در ماه‌های آینده برای سپاهیان، ارتشیان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

وی در ادامه از افتتاح آکادمی جودو در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: آذربایجان‌غربی تنها استانی است که در آن آکادمی جودو وجود ندارد اما خوشبختانه دو هزار متر مربع زمین برای این منظور خریداری شده و سال آینده در ارومیه افتتاح می‌شود.

رئیس هیئت جودو آذربایجان‌غربی با ابراز تاسف از اینکه وضعیت جودو در استان از سال ۹۰ تاکنون مناسب نبوده است افزود: در این راستا رتبه استان بین ۲۰ و ۳۰ است.

وی با بیان اینکه رشته ورزشی جودو در ورزشگاه تختی ارومیه متمرکز شده است بیان کرد: این در حالی است که کلاس‌ها باید در اطراف شهر وجود داشته باشد چون جودو نیز ورزش اخلاق‌مداری است و باید گسترش یابد.

آقاپور با اشاره به مشکلات جودوی استان افزود: از جمله مشکلات این رشته ورزشی، کمبود یا نبود سالن در مناطق پایین‌شهر است.

وی در ادامه تاکید کرد: بی‌شک تعامل بین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت جودو استان باعث پیشرفت این هئیت می‌شود.

رئیس هیئت جودو آذربایجان‌غربی به ورزشکاران فعال این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ۷۵۲ ورزشکار سازمان‌یافته و بیمه شده آقا و خانم در استان فعال است اما متاسفانه فعلا آذربایجان‌غربی نماینده‌ای در تیم ملی ندارد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات
آخرین اخبار