خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: تبعیت محض از ولایت و مقام معظم رهبری وظیفه همگان است و ولایت‌پذیری سپاه و بسیج تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۴۰۷۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در دیدار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌ که رساندن جامعه به ویژه جوانان به معرفت الله نخستین وظیفه روحانیون و طلاب است اظهار داشت: با شناخت خدا مسائل اعتقادی برطرف می‌شود و به دنبال آن مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز برطرف خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، تبعیت محض از ولایت و مقام معظم رهبری را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: ولایت‌پذیری سپاه و بسیج تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان نیز ضمن دعوت از آیت‌الله نمازی برای حضور در جمع پاسداران استان گفت: با اجرای طرح صالحین گام‌های مهمی در تبیین مسائل و روشنگری جامعه برداشته شده است.

سرهنگ پاسدار عمو مهدی فرمانده سپاه شهرستان کاشان و حجت‌الاسلام احمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه این شهرستان نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد ارائه داد.

ارسال نظرات