خبرهای داغ:
5 گروه جهادی بسیج دانشجویی گلپایگان، رزمايش خدمت خود را در قالب كمك به محرومین از نيمه تيرماه تا نيمه مردادماه  در شهرستان بويين مياندشت اجرا كردند.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۱۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴

 به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان، 5گروه جهادی بسیج دانشجویی گلپایگان شامل 3 گروه خواهر و 2 گروه برادر، تحت عنوان گروه شهيد چمران غرب استان اصفهان،متشکل از دانشجویان شهرستان رزمايش خود را در قالب خدمت به محرومین را از نيمه تیرماه سال جاری آغاز کرده  و  تا نيمه مرداد ادامه پيدا كرد.

زمان و عرصه فعالیت  رزمايش خدمت خواهران از 12 تیرماه تا ابتداي مرداد ماه در روستاهای بتلیجه،دره سوخته و هندوکش شهرستان  بویین میاندشت به طول انجاميد که اهم فعالیتشان در زمینه های آموزشی شامل کلاس های آموزشی برای کودکان ،آموزش بازي‌هاي محلي ، نقاشي و طراحي، آموزش احکام برای بانوان، کلاس‌های مشاوره خانواده ،آموزش بهداشت خانواده و  سواد رسانه  بود .

برنامه های فرهنگی رزمايش يك ماهه جهادي شامل برگزاری مسابقات فرهنگي و  اهدای جوایز به کودکان روستا، بزرگداشت  دهه کرامت  و اجراي مراسم‌هاي مولودي خواني و شادي اين دهه ،مراسم بیعت با شهدا ،برگزاري يادواره شهدا در جوار گلزار شهدای روستا و سرکشی ازخانواده شهدا  بود كه با حضور فرماندهي و شوراي ناحيه و مسئول دفتر دانشجويي و تيم‌هاي جهادي برگزار شد.

 فعالیت  تيمهاي برادران از 26 تیرماه با ساخت منزل و مرمت منزل برای محرومین در روستای های تیکن وشورچه آغاز شد. دانشجویان در مدت يك ماهه رزمايش، زمان فراغت و استراحت خود را بدون هیچ گونه چشم داشت و دریافت هزینه وقف محرومین کردند.

سپاه و بسیج نيز در این زمینه تمام تلاش خود را در امر پشتیبانی و حمایت از این عزیزان، با هدف حل شدن مشکلات و باز شدن گره ای کوچک از مردم که ذخیره اصلی این انقلاب هستند انجام می دهد.

در شرايط فعلي و به ویژه در جبهه جنگ نرم و جنگ اقتصادي  بايستي همه با هم، سعی بر حل كردن مشکل جامعه داشته باشيم نه اينكه آب به آسياب دشمن ريخته و موجبات ذوق زدگي رسانه هاي مخالف و غربي را فراهم آوريم. به فرموده مقام معظم رهبري« هر جا قرار گرفته ايد آنجا را مركز دنيا قرار دهيد.»

 

ارسال نظرات