خبرهای داغ:
دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان خبر داد

حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های همدان

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان از حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۵۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های همدانرضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در دومین روز از برنامه‌های «زیر سایه خورشید» خادمین رضوی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار کردند.

وی افزود: خادمین رضوی در ادامه برنامه‌ها در دفتر آستان قدس همدان حضور یافتند و در این مراسم علیرضا ابراهیمی رابط نمایندگی آستان قدس استان همدان با شهرستان‌ها به ارائه گزارش عملکرد پرداخت.

دبیر اجرایی برنامه «زیر سایه خورشید» در همدان عنوان کرد: حضور در منزل اولین اهداکننده عضو سال 98 در همدان و دیدار با خانواده مرحوم «مولایی‌پور» از دیگر برنامه‌های این روز بود.

وی ادامه داد: همچنین خدام رضوی در منزل شهید خلبان «محمدرضا کرم» حضور یافتند که در این مراسم خانواده‌های شهدا و همکاران شهید خلبان نیز حضور داشتند.

مرتضایی یادآور شد: کاروان زیرسایه خورشید با حرکت به سوی روستاهای محروم قهاوند با مردم ولایتمدار و مؤمن روستای احمدآباد تپه در حسینیه این روستا دیدار کردند و در منزل شهیدان «احمد بیات فرد» از شهدای مدافع حرم، «علیرضا شهبازی» و «یوسف علی ملامیزاریی» حضور یافتند که در آنجا حجت الاسلام محتشمی از مبلغان رضوی به سخنرانی پرداخت.

وی ابراز داشت: کاروان زیر سایه خورشید در ادامه به روستای ورکش بخش عبدالرحیم و مسجد برکت ااین روستا رفت و سپس با مردم روستای دولت‌آباد دیدار کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات