خبرهای داغ:
مبلغ کاروان رضوی:

عزت و رشد و تعالی جامعه را مدیون صبوری خانواده‌های شهدا هستیم

مبلغ کاروان رضوی با بیان اینکه در حقیقت این عزت و رشد و تعالی که در جامعه داریم مدیون صبوری خانواده‌های شهدا هستیم، گفت: از خانواده‌های شهدا می‌خواهیم از ما راضی باشند.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۸۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

عزت و رشد و تعالی جامعه را مدیون صبوری خانواده‌های شهدا هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کاروان زیر سایه خورشید با حضور در قهاوند با خانواده شهید مدافع حرم «احمد بیات فرد» در روستای مسلم‌آباد، شهید «علیرضا شهبازی» در روستای احمدآبادتپه و «یوسف علی ملامیرزایی» در روستای عبدالرحیم دیدار کردند.

مبلغ کاروان رضوی در دیدار با خانواده‌های شهدا ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: خداوند نشان افتخاری به شما خانواده‌های شهدا مرحمت فرموده که بسیار مهم است.

حجت الاسلام سیدحسین محتشمی گفت: همه در قیامت به دنبال شفاعت هستند و همه ما باید به خانواده شهدا متوسل شویم که به یک فیض معنوی رسیده‌اند.

وی با تأکید بر پاسداری از خون پاک شهدا اظهار داشت: آنها به بزرگ‌ترین خوبی دست پیدا کردند و برای اینکه ما به طهارت و پاکی برسیم باید راه آنان را ادامه دهیم.

مبلغ کاروان رضوی با بیان اینکه ریشه فضیلت، خون شهدا است، عنوان کرد: در خصوص خانواده‌های شهدا، آن گونه که باید دین خود را نسبت به آنها برآورده نکردیم.

وی با بیان اینکه در حقیقت این عزت و رشد و تعالی که در جامعه داریم مدیون صبوری خانواده‌های شهدا هستیم، افزود: از خانواده‌های شهدا می‌خواهیم از ما راضی باشند.

محتشمی با اشاره به اینکه این مراسم‌ها با شکوه خاصی برگزار شود و روح مطهر شهدا به طور قطع در اینجا حاضر است، گفت: اینها همه نشانه‌هایی است که با ولایت و امامت و با شهادت تجدید عهد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما به گونه‌ای خود را مدیون می‌دانیم و باید ارواح شهدا را از خود خرسند کنیم.

مبلغ کاروان رضوی با اشاره به ضرورت ترویج مکتب شهادت و مجاهدت ابراز داشت: امروز ایران اسلامی عزتمند است و این عزت ارزشمند است و آن را مدیون رشادت جوانانی می‌دانیم که رفتند و عزت را برای ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار