خبرهای داغ:
مبلغ کاروان رضوی با اشاره به شرایط سخت کشور و توطئه‌های دشمنان گفت: ما می‌توانیم به تبعیت از رهبری از این شرایط سخت عبور کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۷۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

ما می‌توانیم به تبعیت از رهبری از شرایط سخت عبور کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدحسین محتشمی در جمع کارکنان سازمان بیمه تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد سراسر سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: این جلسات برای این است که به اخلاق ائمه و اهل بیت(ع) نزدیک‌تر شویم.

وی با بیان اینکه در بخش‌های دیگر چقدر در مسائل معنوی فرزندان خود وقت می‌گذاریم، گفت: آن میزانی که وقت می‌گذاریم و برای ما ارزش دارد همان قدر عایدی نیز می‌گیریم.

مبلغ کاروان رضوی ابراز داشت: افتخار ما این است که از دایره مجاورین و خادمین و محبین اهل بیت(ع) باشیم.

وی با بیان اینکه برای ما امام رضا(ع) یک شرط گذاشته و آن اطاعت محض است، تصریح کرد: مشکل این است که ما بعضا از اطاعت خدا خارج می‌شویم و انحرافات و گرفتاری‌ها بیشتر می‌شود و گرفتاری‌ها برای این است که ببینیم کجا قرار داریم.

محتشمی با اشاره به اینکه ما همواره در طول عمر در معرص خطر هستیم، افزود: تهدیدهای شیطان مربوط به زمان خاصی است.

وی عنوان کرد: اگر ما این شرط را در ذهنمان قرار ندهیم و حواسمان نباشد، می‌بینیم ادعا داریم اما دستمان خالی است و هیچ امری در کلام و سخن و رفتار ائمه وجود ندارد؛ همراه بودن با ائمه عصمت و طهارت خیلی شرایط مهمی می‌خواهد که خداوند سبحان به برخی‌ها می‌دهد.

مبلغ کاروان رضوی گفت: در این ایام در این جمع از شما محبان روحیه و درس می‌گیریم و این مسیر در عین اینکه ساده است به تعبیری سختی و مشکلات خود را دارد بنابراین اگر یک لحظه غفلت کنیم از مسیر بیرون می‌رویم.

وی تصریح کرد: امروز کشور و مملکت ما در شرایط سختی قرار دارد و راه نجات کشور در مقابل این همه تهدیدها و تحریم‌ها و مشکلات که در کل تاریخ سابقه ندارد، اینگونه گلوی مردم را بگیرند، این است که در مسیر ائمه(ع) حرکت کنیم بنابراین ما برای رسیدن به تعالی انسانی که خداوند قرار داده باید در این مسیر باشیم.

محتشمی در ادامه افزود: رسالت الله یک خدمت، یک نیرو و یک کادر درمانی است و رسالت اصلی ما این است که اگر مشکلی داریم حل کنیم مردم مشکل دارند حلش کنیم و مردم را ندوانیم.

وی با بیان اینکه این همان مجاهدت است که به مردم کمک کنیم و این رسالت سنگینی است، یادآور شد: تمام جمهوری اسلامی بر پایه اسلام است و تمام شما این رسالت را دارید.

مبلغ کاروان رضوی با اشاره به شرایط سخت کشور و توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم به تبعیت از رهبری از این شرایط سخت عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات