خبرهای داغ:
مبلغ کاروان رضوی گفت: در زمانه‌ای که ما امروز به‌سر می‌بریم و در این 40 سالگی انقلاب، مدافعین این انقلاب قشر فرهیخته خانواده‌های شهدا بودند که این انقلاب را در عرصه‌های سخت حفظ کردند.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۱۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶

مدافعین این انقلاب قشر فرهیخته خانواده‌های شهدا بودندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محتشمی در منزل خلبان شهید ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: خداوند کمک کرد در جمع شما حاضر شویم و این پیوند پر معنویت را حفظ کنیم.

وی گفت: همه شما می‌دانید که شهدا چه جایگاهی دارند و چه کمکی به انقلاب و اهل بیت(ع) و تشیع کردند و اینکه به چه جایگاهی رسیدند که همه آرزوی آن را دارند؛ مقام، مقام فوق العاده‌ای است.

مبلغ کاروان رضوی با اشاره به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص جایگاه خانواده‌های شهدا و ایثارگران ابراز داشت: اگر کسی از خدمات به خانواده‌های شهدا کوتاهی کند فردای قیامت مواخذه می‌شود.

وی تصریح کرد: در زمانه‌ای که ما امروز به‌سر می‌بریم و در این 40 سالگی انقلاب، مدافعین این انقلاب قشر فرهیخته خانواده‌های شهدا بودند که این انقلاب را در عرصه‌های سخت حفظ کردند و آن را پشت سر گذاشتند و امروز نیز سخت‌تر شده است.

محتشمی افزود: دشمنان نمی‌خواهند مکتب امامت و ولایت پایدار باشد و در طول تاریخ اینگونه بوده و امروز نیز همین است و هر جایی جنگ صورت بگیرد فرزندان این سرزمین برای دفاع به آنجا می‌روند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای اینکه شعائر اسلامی ماندگار  شود نیاز به تجدید دارد، خاطرنشان کرد: توطئه‌ها شدید است و رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار ایستاده و دست رد بر سینه آنها زده و این عظمت ایجاد شد و بزرگی اینجا خود را نشان داد.

مبلغ کاروان رضوی گفت: اگر ما در مقابل استکبار کوتاه بیاییم همه چیز را از دست می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ما تا پیرو مکتب ولایت هستیم، عزیز هستیم، تصریح کرد: شهدا به ما آموختند امروز نیز همین گونه است؛ این خانواده‌های شهدا افتخار ما هستند و افتخار ما این است که در زیر پرچم امام رضا(ع) قرار گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات