خبرهای داغ:
رضا محمدی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : حضرت امام خمینی (ره) را باید در مکتوبات ایشان و در بیاناتش که مصداق کامل اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودند شناخت
کد خبر: ۹۱۴۴۷۵۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، حجت الاسلام غلامرضا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران خدمت مردم ایران اسلامی و همه آزادیخواهان و همچنین یاد و خاطره شهداء را گرامی داشت.

حجت الاسلام عرب گفت: امام (ره) نظامی را مستقر کرد که آرزوی ائمه اطهار بود حاکمیت اسلام در جامعه و خارج کردن اسلام از انزوا و آوردن آن به درون جامعه و ارائه مدل حکومتی بر مبنای اصول و احکام اسلامی در دنیا که تا آن روز به غیر از عصر پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) مسبوق به سابقه نبوده است .

ایشان گفت: در زمانی که مدل حکومت غرب و شرق به عنوان تنها مدل حکومتی اداره جامعه به دنیا عرضه شده بود امام با انقلابی که رهبری کردند به تمامی دنیا ارائه نمودند و جامعه جهانی را در بهت عمیق فرو بردند این بزرگترین معجزه انقلاب امام رحمت الله علیه بوده و خواهد بود.

مسئول نمایندگی بیان کرد: از همان روز نیز دشمنی با این ایده و مدل حکومتی شروع شد و به انواع ترفندها بدنبال سقوط این نظام و مدل حکومتی بودند و در این 40 سال هر روز به عزت و اقتدار این نظام و حاکمیت دینی افزوده شد و دشمنان این نظام بر خفت و خواریشان افزوده گردید.

وی افزود : امام (ره) به پیروی از اهل بیت این قیام را شروع نمودند و با تکیه بر وعده های صادق الهی و حمایت مردم این مرز و بوم و بدون ذره ای ترس از مستکبران عالم این نظام نوپا را یک دهه مدیریت الهی نمودند و خلف صالح ایشان پس از آن عزیز سفر کرده این مسیر را با قوت و قدرت ادامه داده اند .

حجت الاسلام عرب گفت:: امام را باید در مکتوبات ایشان و در بیاناتش شناخت که مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بودند.

حجت الاسلام عرب بیان کرد : امام خمینی (ره) حامی اصلی مستضعفان و محرومان و دشمن ظالمان و مستکبران بودند و در برابر آنها لحظه ای سستی به خودشان راه ندادند و مانند کوهی استوار در برابر هجمه های کور اجانب ایستادند غائله های دهه شصت ،جنگ 8 ساله و ... کافی بود برای از پا در آوردن نظام و حاکمیت، ولی رهبری های پیامبر گونه امام انقلاب را از آن طوفانها نجات داد .

وی در پایان افزود : امیدوار هستیم که ما و تمامی مسئولین که در این نظام مسئولیت دارند و تمامی مردم به وظیفه خودشان در برابر این نظام عمل کنند و این نظام ولایی را به دست صاحب اصلی اش حضرت حجت ارواحنا فداه برسانند ان شاء الله .  

ارسال نظرات