خبرهای داغ:
اكرم محمدي
محمد محمدی ،راوي دفاع مقدس در يادواره 11 شهيد گلپايگان در عمليات بيت المقدس وجود ايران مقتدر  مقاوم را تهديدي براي اسرائيل خواند.
کد خبر: ۹۱۴۳۹۵۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپايگان پيشكسوت پاسدار وراوي دفاع مقدس محمد محمدی از رزمندگان حاضر در عملیات بیت المقدس در یادواره ۱۱ تن شهدای عملیات بیت المقدس گلپایگان كه به همت ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان برگزار شد اظهار داشت :حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358در دیدار جمعی از اقشار مردم فرمودند ، آمریکا هیچ وقت نیروی نظامی در ایران پیاده نخواهد کرد و اگر بخواهد نیرو پیاده کند مزدور قلم به دست پیاده خواهد کرد‌.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب،جنگ تحمیلی توسط مزدوری به نام صدام با انگیزه های عوام فریبانه که اکنون هم علیه انقلاب ادامه دارد شروع شد و صدام را جهت بمباران شدید تمام مراکز نظامی و اقتصادی ایران تحریک نمودند و امام فرمودند دیوانه ای آمده سنگی انداخته و چنان سیلی به وی خواهیم زد که نتواند از جایش بلند شود.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام خميني(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد ابراز داشت : خیلی از ما با این جمله، شعاری برخورد کردیم خرمشهر آزاد شد اما این جمله پشتوانه های زیادی دارد .

وی خاطرنشان کرد : با آزادی خرمشهر گارد دشمن تغییر پیدا کرد ، بلافاصله اسرائیل جنوب لبنان را اشغال و تا بیروت پیش رفت و در آخر جنگ عرصه بر آنها تنگ شد و حضور چند ملیتی پیدا کردند  و نبردهايي مانند جنگ نفتکش ها شاهد اين مدعاست.

وی با بیان اینکه روزی که نگاه مدیریتی هیچ امیدی برای پیروزی ندارد اعتماد  و تكيه بر نیروی جوان انقلابی كارساز است افزود : آزادی خرمشهر به ثمر رسیدن نهال این اعتماد است.

وی با بیان اینکه با انجام عملیات بیت المقدس ،آزادي اكثر مناطق تحت اشغال جنوب را فراهم كرد گفت:برخی از تحلیل گران نظامی اعتقاد دارند اگر ایران یک تیپ رزمی دست نخورده داشت می توانست سرنوشت جنگ را در عملیات بیت المقدس بعد از آزادی خرمشهر تعیین کند ولی این موضوعیت نداشت.

سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد و آزادی خرمشهر، آغاز اقتدار نظام است تصریح کرد : تا قبل از آزادی خرمشهر نظام ما حتی تثبیت نشده بود، ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ جنگ مسلحانه توسط سازمان منافقین تا زمان آزادی خرمشهر ادامه داشت، روزی نبود که در خیابان های تهران فردی ترور نشود. در پایتخت نظام جمهوری اسلامی چنین شرایطی حاکم بود.

این رزمنده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: همه هدف دشمن از قبل انقلاب تا کنون حفظ اسرائیل و غارت منابع خاورمیانه بود و تمام آنچه که هر روز با یک شعار ورود می کنند بهانه است برای رسيدن به منافع استكباري است امروز وجود ایران مقتدر، تهدیدی برای امنیت اسرائیل است

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد : پیروزی انقلاب مصادف با قرداد  صلح ننگین مصر و اسرائیل بود  و روزی بود که صهيونيست جهاني مي انديشيد كه امنیت نسبی برای اسراییل حاصل شده است.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث خاورمیانه جدید اذعان داشت : این غارت منابع و حفظ منافع اسرائیل در یک صورت محقق می شود و آن كنار گذاشتن عنصر مقاومت اسلامي است.

وی یادآور شد: امروز یکی از آمریکایی ها اعلام کرده ایران امروز،تاوان نه گفتن به آمریکا و بله قربان نگفتن و وابسته نبودن به آمریکا در سال ۵۷ را میدهد.

سرهنگ محمدی با عنوان اینکه منطقه خاورمیانه انبار نفت و انرژی دنیاست تصریح کرد : ایران چهارمین دارنده منابع نفتی و به نوعی دومین منابع گازی دنیاست ، عراق همین شرایط را دارد و افغانستان منابع بکر دست نخورده دارد همچنین آسیای میانه منابع بکر انرژی و معادن دارد غارت این منابع آب های آزاد می خواهد واین آبهای آزاد در ایرانی است که به استکبار نه می گوید.

ارسال نظرات