خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: به فرموده ایشان اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر نابود می‌شود و به فضل خدا نشانه‌های حقانیت و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش به جهانیان آشکار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۳۱۳۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

غلامعلی عبدالرحیمی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ضمن اشاره به روز قدس و برپایی راهپیمایی در سراسر کشور اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه روز قدس از ساعت ۱۰ صبح از مجموعه فرهنگی ورزشی ناحیه مقاومت بسیج کاشان آغاز و به سمت میدان معلم ادامه پیدا می‌کند و سردار محمدحسین سپهر جانشین بسیج مستضعفین سخنران مراسم بود.

وی با بیان اینکه پس از پایان مراسم اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری کاشان پذیرای شرکت کنندگان جهت انتقال آنان به مصلی بقیه الاعظم کاشان جهت اقامه نماز جمعه بودند، افزود: به جهت رعایت حال روزه داران کاشانی برای راهپیمایی روز جهانی قدس یک مسیر در نظر گرفته شده بود و همشهریان کاشانی با اجتماع در مجموعه فرهنگی ورزشی ناحیه مقاومت بسیج کاشان به سمت میدان معلم راهپیمایی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان ضمن تشکر از تمامی هموطنان نسبت به حضور در این راهپیمایی جهانی ابراز داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که با تاسی از راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای کم نظیر را خلق شد و اعلام انزجار و برائت از دشمنان خود را با مشت‌های گره کرده در روز جمعه دادند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: به فرموده ایشان اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر نابود می‌شود و به فضل خدا نشانه‌های حقانیت و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی بیش از پیش به جهانیان آشکار می‌شود.

ارسال نظرات