خبرهای داغ:
نشست سیاسی به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه تیران و کرون برگزار شد
کد خبر: ۹۱۳۹۲۰۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، نشست سیاسی به همت نمایندگی ولی فقیه ناحیه تیران و کرون برگزار شد.

برادر سرلک مسئول سیاسی لشکر 8 نجف اشرف با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:متون کتبی مهمتر از متون سخنرانی است چون بیشتر کاربردی است و برگرفته از آیات و روایات می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چرا آقا گام دوم انقلاب را بیان کردند گفت: دشمنان در مورد 40 سالگی انقلاب زیاد سروصدا کردند و دشمن به دنبال این بود که بگوید این انقلاب در این 40 سال چه کرده است و اینجا بود که باید یک روایت صریح از انقلاب بیان می شد واین بود که رهبری گام دوم انقلاب را بیان کردند.

وی تصریح کرد:در بیانیه گام دوم رهبری جمع بندی بعد از 40 سال انقلاب را ارائه کردند به تعبیری این بیانیه فتح 40 سال است. ما در 40 سال در گام اول انقلاب به پیروزی رسید وپیروزی را تثبیت کردیم و در 40 سال دوم باید آن را استمرار بدهیم .

ایشان در ادامه به بیان دلایل صدور بیانیه اشاره کرد و افزود: از اردیبهشت 97 که ترامپ از برجام خارج شد منتظر پیام از ایران بود ولی رهبری در 40 سالگی انقلاب، آینده انقلاب را ترسیم کردند که این دشمن را وادار کرد محاسبات خود را تصحیح کند.

ایشان گفت: با این فشار اقتصادی و مشکلات و شبهات فراوان که دشمنان داخلی و خارجی وارد می کنند راه آینده و امید به آینده برای همه غبار آلود بود که آقا در این بیانیه به همه جامعه امید دادند و هم خیلی محکم و با ادبیات قوی آینده را ترسیم کردند که جامعه را از این ناامیدی و یاس خارج کنند.

در ادامه ایشان با اشاره به متن بیانیه گفت:یکی از نکاتی که درمتن بیانیه آمده است ما بدون توجه به دشمن نباید برنامه ریزی راهبردی داشته باشیم و آنچه دشمن به دنبالش هست ما در برنامه باید دنبال آن باشیم و تمام برنامه ریزی ها با لحاظ راهبردهای دشمن علیه نظام باشد واین مستلزم این است که برنامه ریزان دشمن شناسی عمیقی داشته باشند.

مسئول سیاسی لشکر 8 نجف اشرف در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که در 40 سال انقلاب خود به آرمانهاخیانت نکرده است بقیه انقلابها بعد از چند سال متفاوت شده اند انقلاب فرانسه با شعار آزادی برابری برادری دمکراسی آمد ولی همین انقلاب 10 سال بعد توسط ناپلئون سقوط می کند در شوروی بعد از انقلاب و با مرگ لنین استالین می آید در چین وقتی مائو می میرد شیو پنگ به قدرت می رسد و در مصر بعد مرسی السیسی به قدرت می رسد و آرمانهایشان تغییر می کند.

ایشان در پایان افزود هر جا انقلاب افتاده آرمانها به فراموشی رسیده و در ایران به دلیل ولایت و رهبری است که آرمانهای انقلاب فراموش نشده است.

ارسال نظرات