خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان مجموع کمکهای نقدی و غیرنقدی مردمی این شهرستان به سیل زدگان کشور ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۱۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰
 به گزارش خبرنگار بسیج از کاشان؛ سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، در گفتگو با خبرنگاران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت: با همت و اراده ستودنی و قابل احترام مردم نوع دوست و خیر کاشان در امر خدمت رسانی به هموطنان خوب استان‌های گلستان و لرستان در حادثه سیل اخیر، و اعتماد به خدمت گذاران خود در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان ۴۵۰ میلیون تومان وجوهات نقدی و ۲ میلیارد تومان غیر نقدی در قالب اقلام و کالا به این مناطق ارسال شد.

وی افزود: کل وجوهات نقدی که از سوی خیرین و مردم برای خرید سه قلم کالای ضروری مورد نیاز سیل زدگان جمع آوری شد نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان بود که به شرح زیر خرید انجام و اقلام بصورت مستقیم به مردم نیازمند اهدا شد.

به گفته وی: میزانی از کمک غیر نقدی برای خرید ۳۰۰۰ قوطی شیرخشک و ۳۰۰۰ بسته پوشک نوزاد برای استان گلستان به مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان، خرید ۴۰۰۰ قوطی شیرخشک و ۴۰۰۰ بسته پوشک نوزاد و اقلام بهداشتی دیگر برای استان لرستان به مبلغ ۱۷۵ میلیون تومان هزینه شد.

سرهنگ پاسدار عمومهدی، افزود: خرید ۲۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی دوقلو ۹ کیلویی به مبلغ کل ۱۷۰ میلیون تومان برای مردم شهرستان پلدختر از باقی مانده کمک‌های نقدی هزینه شد.

وی تصریح کرد: اقلام غیرنقدی اهدایی مردم نیز که در مجموع حدود دو میلیارد تومان شامل فرش، پتو، زیرانداز، لباس، برنج، آرد، نان، روغن، انواع کنسروجات و مواد غذایی مختلف، عرقیات، اسباب بازی و لوازم التحریر ایرانی بود توسط خواهران و برادران بسیجی مورد تفکیک قرار گرفت و با ۱۱ کامیون به شهرستان‌های پلدختر، معمولان و الیگودرز ارسال شد.

به گفته وی، ۱۳۰ نفر از بسیجیان جهادگر نیز بمدت ۱۰ روز به شهرستان پلدختر اعزام و در تخلیه منازل به هم وطنان لرستانی کمک شایانی انجام دادند.

سرهنگ پاسدار عمومهدی، در پایان ضمن آرزوی قبولی کمک‌های مردمی و خیرین از حرکت خداپسندانه شهروندان کاشانی و سایر ملت ایران برای کمک به مناطق سیل زده که ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت آن‌ها است قدردانی کرد.
ارسال نظرات