خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
اولین نشست تخصصی کادر قرارگاه خط امام استانی برگزار گردید.
یادگاری مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی :یازدهمین دوره خط امام استانی امسال در نیمه اول مردادماه۹۸ به مدت ۸ روز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۲۸۸۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی، جلسه هماهنگی کادر قرارگاه خط امام استانی اصفهان امروز با حضور حجت الاسلام فاطمی راد از قم برگزار گردید.در این جلسه شیوه های مصاحبه به کادر قرارگاه آموزش داده شد.

این جلسه به همت تربیت و آموزش ناحیه بسیج دانشجویی و اعضای قرارگاه خط امام استانی برگزار گردید که هدف از آن تربیت نیروی متخصص جهت مصاحبه با شرکت کنندگان در دوره های طرح ولایت دانشجویی  می باشد.

یادگاری مسئول تربیت و آموزش سازمان بسیج دانشجویی گفت:یازدهمین دوره خط امام استانی امسال در نیمه اول مردادماه۹۸ به مدت ۸ روز برگزار خواهد شد.

وی در مورد روند ثبت نام و پذیرش دانشجویان چنین گفت:خط امام استانی امسال در دو سطح مقدماتی و نخبگانی برگزار خواهد شد که پس از مصاحبه و گزینش مربوطه به هر داوطلب اعلام خواهد شد که در چه سطحی پذیرفته شده است.
مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی افزود: داوطلبان باید در یکی از دانشگاهها یا موسسات آموزش عالی استان به تحصیل اشتغال داشته و عضو بسیج دانشجویی باشد. داوطلبان حضور در دوره سه دسته هستند: دانشجویان بسیجی عادی مستعد حداکثر تا ترم ۲،دانشجویان بسیجی فعال حداکثر تا ترم ۴ و دانشجویان عضو شورای پایگاه و حوزه که حداقل تا آخر خردادماه سال ۹۹ در بسیج دانشگاه خود به فعالیت مشغول باشند.
در پایان یادگاری تاکید کرد: حدنصاب معدل تحصیلی گروههای تحصیلی فنی مهندسی و پزشکی حداقل ۱۴ و دیگر گروههای تحصیلی حداقل۱۵می باشد.
۴-مصاحبه خط امام استانی از تاریخ ۹۸/۲/۱۴الی۹۸/۲/۳۱انجام خواهد شد.
۵-مدارک ثبت نام شامل فرم ثبت نام تکمیل شده،دو قطعه عکس ۳×۴،ریز نمرات تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل ممهور به مهر دانشگاه که در آن معدل و تعداد واحدهای گذرانده شده توسط داوطلب مشخص شده باشد.

ارسال نظرات