خبرهای داغ:
مراسم سومین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی زاهدان سرهنگ دوم پاسدار سعید سلیمی وستوانیکم پاسدار حیدر براتی در روستای افجان و آبگرم شهرستان تیران و کرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۸۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، مراسم سومین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی زاهدان سرهنگ دوم پاسدار سعید سلیمی وستوانیکم پاسدار حیدر براتی در روستای افجان و آبگرم شهرستان تیران و کرون با حضور مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به آیه 23 سوره احزاب گفت:دوستانی که به سازمان سپاه می آیند و لباس سبز پاسداری را می پوشند از اول این لباس را برای شهادت می پوشند سرباز نظام و مکتب شیعه به پیروی از امام حسین(ع) عاشق شهادت و آماده شهادت هستندما دنبال اهدی الحسنین می گردیم و دفاع از دین و نظام افتخاری است که نصیب خیلی ها نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به این آیه گفت: بچه های شیعه و پیرو مکتب امام حسین(ع) به دنبال اهدی الحسنین می گردند از دین و نظام دفاع می کنند اگر شهید شدند این یک حسن و بهترین انتخاب است که خود قدم گذاشتن در این راه یک توفیق است برای ما.وهمه ما برای دفاع از این مکتب آماده هستیم ولی لباس سبزها در خط مقدم این دفاع هستند واینها در خون می غلطند تا از این نظام و مکتب دفاع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان افزود :نظام ما روی خون شهدا بنا شده و همین خون شهدا چهل سال نظام را سرپا نگه داشته و نگه خواهد داشت همه عالم و آدمها جمع شدند و برنامه ریزی کردند که این 40 سالگی انقلاب اتفاق نیافتد که با برکت خون همین شهدا اتفاق افتاد و به کوری چشم دشمنان این خاری شد در چشم دشمنان که نتوانند این اقتدار و عزت را ببینند و نمی توانند با ما مقابله کنند و دست به یک سری کارهای موذیانه می زنند تا به نظام خدشه وارد کنند .

وی در پایان با اشاره به بیان امام خمینی(ره) گفت:ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد ، اوج عزت و اقتدار ما به خاطر شهادت است و دشمن دنبال این هست که این روحیه را از ما بگیرند.

ارسال نظرات