خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

قرآن بهترین الگو برای تربیت فرزندان است

فرمانده سپاه خوی گفت: تمسک به قرآن را در زندگی فرزندان مان باید نهادینه سازیم.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۸۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی در نشست صمیمی با فرزندان پایوران سپاه این شهرستان، گفت: والدین ما باید حتما خود نیز با آموزه های قرآنی آشنا باشند.

وی تقویت ایمان و اعتقاد به قران کریم و تمسک به تعالیم آن در بین فرزندان پایور را مهم تلقی کرد و افزود: کسانی که مبنای زندگی خود را بر پایه قرآن، اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام استوار کنند،به طور قطع در زندگی دچار تزلزل نخواهند شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) با مضمون تربیت فرزند با سه خصلت، اظهار داشت: در راستای توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و ایجاد انگیزه بین خانواده ها در سطح نیروهای مسلح و جامعه و ارائه یک الگوی سالم و همچنین ایجاد سبک زندگی مناسب بر مبنای قرآن و منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) سعی کرده ایم مسئله آموزش فرزندان در مدارس قرآنی را بر پایه محبت پیامبر(ص)، محبت ائمه اطهار(ع) و قرائت قرآن پیاده سازی کنیم.

گفتنی است در ادامه و طی دیدار چهره به چهره به سوالات فرزندان پاسدار توسط فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی پاسخ داده شد و از نخبگان قرآنی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار