خبرهای داغ:
امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اهمیت تلاش برای حفظ نظام اسلامی، گفت: ما نباید از شهدا غافل شویم چون آنها هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون ، غبارروبی وعطرافشانی مزار شهدای شهرستان تیران و کرون به مناسبت 40 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کلیه مسئولین شهرستان ونیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام شیاسی امام جمعه شهر رضوانشهر با اشاره به فلسفه غبارروبی وعطر افشانی مزار شهدا گفت:یک فلسفه اش این است که ما از معنویت شهدا وقبور شهدا بهرمند شویم.

وی افزود:غبارروبی حرم معصومین و امامزاده ها نیز هم برای کسب معنویت است. ما در این مراسمات حضور پبدا می کنیم که استفاده کنیم از شهدا. شهدا نیازی به غبارروبی ما ندارند ما باید از انها درس بگیریم آن هدفی که شهدا داشتند حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که جانشان را فدا کردند چه شهدای دفاع مقدس، چه شهدای هسته ای، چه شهدای مدافع حرم هدفشان این بود که مادر حفظ انقلاب کوشا باشیم.

حجت الاسلام شیاسی درپایان با اشاره به درسهایی که شهدا به ما دادند فرمودند:ما نباید از شهدا غافل شویم چون آنها هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

ارسال نظرات