خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ی حوزه ی بسیج اصناف ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
فرمانده ی حوزه ی بسیج اصناف علامه امینی (ره) ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : اصناف اصفهان با روحیه ی انقلابی و بصیرت تاریخی که داشته اند در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی ایفا نموده اند.
کد خبر: ۹۱۰۷۶۳۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرگرد پاسدار عباس کشانی فرمانده ی حوزه ی بسیج اصناف ، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به نقش اصناف در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت : بسیج اصناف به عنوان یک قشر اثر گذار و امین جامعه در سال 1397 با توجه با اینکه هجمه ی دشمن با رویکرد اقتصادی به سمت بازار و مراکز تجاری بود و طرح تابستان داغ بسیار مورد تبلیغ دشمن قرار گرفته بود با توجیه و جلسات بصیرتی در سطح اصناف اصفهان انجام گرفت ، که نقشه ی تعطیلی بازار خنثی گردید و اصناف متدین و انقلابی فعال گردیده و طرح اصناف با انصاف با رویکرد توزیع آسان و ارزان در سطح بازار و مراکز تجاری انجام گرفت.

کشانی افزود: بسته های حمایتی برای دانش آموزان بی بضاعت در قالب هر کاسب یک دانش آموز در مهرماه انجام گرفت و همچنین در ایام نوروز 98 هم این طرح انجام می شود.

وی در ادامه تأکید کرد : اصناف اصفهان با روحیه ی انقلابی و بصیرت تاریخی که داشته اند در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش موثر و بسزایی داشته و در عرصه ی حفظ انقلاب اسلامی و خدمات رسانی به مردم این روحیه ی انقلابی را حفظ نموده و در هر عرصه ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد ، پیشگام می باشد.

کشانی در پایان به تبلیغ و عرضه ی کالای ایرانی توسط اصناف بسیجی اشاره و خاطرنشان کرد بسیج اصناف نیز دوشادوش امت حزب الله ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی دندان شکن 22 بهمن مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان می زنند.

 

ارسال نظرات