خبرهای داغ:
مسلم امینی-فریدن
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و ایام شهادت حضرت زهرا(س) صبح امروز کارشناس مسائل سیاسی در جمع تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان فریدن در محل ستاد سپاه ناحیه فریدن حاضر شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۷۶۵
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدن- در این برنامه بصیرتی از صحبت های آقای معلمی با محوریت چهل سالگی انقلاب استفاده شد.

 معلمی در ابتدای جلسه عنوان کرد:به حول و قوه الهی همانطور که دنیا شاهد است درخت تناور انقلاب مقدس اسلامی ایران به چهل سالگی رسیده و این در حالی است که دشمنی دشمنان همچنان ادامه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت:انقلاب ما انقلابی بر پایه اسلام ناب محمدی و با تکیه بر اصل ولایت مطلقه فقیه با همراهی بصیرت مردمی است و حتما از عوامل مهم ماندگاری آن این اساس و پایه می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب هم رسید و به حول و قوه الهی اکنون نام ایران به برکت این انقلاب شکوهمند در کنار ابرقدرتمندترین کشورهای دنیا قرار دارد.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه مخاطبین این جلسه نیروهای نظامی و انتظامی هستند افزود: شما غیور مردان در این سالها ثابت کردید که با اتکا به استعداد و نیروهای داخلی از جمله شهید تهرانی مقدم ها می توان کاری کرد که وضعیت امنیت مردم قابل مقایسه با زمان قبل از انقلاب نباشد به گونه ای که دیگر مترسکی از غرب در کشور نباشد و بلکه مدعیان قدرت غرب که ازقبل خصومت خود با این کشور عزیز را علنی ابراز نموده و نشان داده اند حتی لحظه ای فکر حمله نظامی به این مرز و بوم را نکنند.

معلمی در پایان بیان کرد: حال این ما هستیم که با اتکا به وعده های الهی و توجه به فرامین مقام عظمای ولایت همچنان با بصیرت در صحنه بمانیم و این نظام مردم سالار را قدر بدانیم و تمام حرکات برانداز اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... را به زانو درآوریم.

ارسال نظرات