خبرهای داغ:
فرمانده گردان تخصصی مهندسی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) اقدامات این گردان را در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۷۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) سرهنگ پاسدار جان‌نثاری فرمانده گردان تخصصی مهندسی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) درباره عملکرد این گردان اظهار داشت: ساخت و تجهیز آسایشگاه‌ها و مراکز استراحت در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور، ساخت و تجهیز سنگرهای بلوکی و ساخت مجموعه‌های آشپزخانه و مراکز بهداشتی از اقدامات این گردان در این منطقه بوده است.
وی تصریح کرد: تعمیر و آماده‌سازی پاسگاه‌های مرزی، حفاری و ساخت تعدای سپتینگ در پاسگاه‌ها، تکمیل و تجهیز برجک‌های نیروی انتظامی و حفر خندق در اطراف پاسگاه‌های مرزی از دیگر اقدامات این گردان بوده است.
فرمانده گردان تخصصی مهندسی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) ادامه داد: همکاری با گردان آماد و پشتیبانی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در جابجایی موتور برق‌های پاسگاه‌ها، جانمایی و تسطیح محل احداث پارکینگ‌ها و تسطیح جاده‌های مرزی از دیگر اقدامات این گردان بوده است.
لازم به ذکر است گردان تخصصی مهندسی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) اقدامات موثری در مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب شرق کشور ایفا کرده است و نقش بسزایی در موفقیت‌های جبهه مقاومت در کشور سوریه داشته است.



ارسال نظرات