خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) اصفهان:
حجت الاسلام غلامرضا عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : به کوری چشم دشمنان ، انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خود را باشکوهتر از همیشه جشن می گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۳۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام عرب مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع رابط و شعب نمایندگی ولی فقیه در حوزه ی 8 امام رضا (علیه السلام) گفت : خدمت در بسیج ایثار است و اینکه جوانان مومن و انقلابی ما از وقت و کار خود هزینه می کنند و بدون هیچ چشم داشتی در بسیج فعالیت می کنند این خود از معجزات انقلاب و نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و  تأکید کرد به لطف خداوند منان و کوری چشم دشمنان ، انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خود را  باشکوه تر از همیشه جشن می گیرد و مردم انقلابی و غیرتمند ما همچنان پشتیبان این نظام و رهبر هستند.

عرب در ادامه خاطرنشان کرد اگر مسئولین ما به جوانان بسیجی ایمان داشته باشند و کارها را به آنها واگذار کنند بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد و این از اول انقلاب تا کنون در صحنه های مختلف به اثبات رسیده است.

وی در پایان از همه ی بسیجیان به جهت خدمت شبانه روزی در بسیج بدون هیچ چشم داشتی تشکر کرد.

 

 

ارسال نظرات