خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو مراسم تجلیل جمعی از دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های کاشان در قرارگاه فرهنگی حضرت علی اکبر(ع) حوزه پیشتاز امام حسین(ع) همراه با انجام ورزش باستانی و پهلوانی زورخانه‌ای برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۰۱۸۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کاشان، غلامرضا حسنی مقدم عضو هیئت علمی دانشگاه فنی شهید رجایی کاشان صبح امروز ضمن تقدیر از برگزاری چنین مراسمی در خارج از محیط دانشگاه عنوان کرد: مکان برگزاری مراسم کاملا هدفمند انجام گرفته است تا دانشجویان ضمن آشنایی با آداب پسندیده زورخانه‌ای و پهلوانی، الفت بین خود و مردم را مستحکم‌تر کنند. 

عضو هیئت علمی دانشگاه فنی شهید رجایی کاشان گفت: کاهش عزت نفس و اعتماد میان دانشجویان کاملا مشهود است و برای برطرف کردن این مشکل باید سطح  آگاهی را افزایش داد و این آگاهی باید به باور تبدیل شود چرا که اقتصاد مقاومتی باور مقاومتی می‌طلبد.

وی در ادامه تاکید کرد: یکی از طرح‌های ما در بسیج اساتید حضور در اجتماعات مردمی و  مساجد است باید میان مردم بود تا مشکلات، مردم و هیجانات کاذب آنها را شناسایی کرد و با افزایش آگاهی محیط را برای شکوفایی استعدادهای با ارزش فراهم کرد.

وی گفت: برای تربیت باید از هر فرصتی استفاده کرد دانشگاهی که نتواند مشکل مردم را برطرف کند دانشگاه نیست، تنها مرکزی برای تولید مدرک است و برای تحقق این مهم دانشجویان، اساتید و بزرگان  باید همت کنند و از پشت میزها بیرون آیند.

 

ارسال نظرات