خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
مسؤول بسیج دانشگاه علوم پزشکی کاشان:
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخی مسؤولان کشور به توان جنبش‌های دانشجویی ایمان ندارند و  این خود تأثیر منفی در بین دانشجویان دارد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۹۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

روح‌اله طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کاشان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال 57 به اتمام نرسید بلکه هنوز و تا رسیدن به یک تمدن اسلامی راه دارد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به مطالبات متعدد جنبش دانشجویی گفت: یکی از اصلی‌ترین مطالبات جنبش دانشجویی اکنون این است که مدیرانی در رأس امور قرار بگیرند که در تراز انقلاب اسلامی باشند و تفکر انقلابی در عمل‌شان نمود داشته باشد.

وی افزود: اکنون نسبت به قوه مجریه انتقادات فراوانی وجود دارد اما به عنوان بسیج دانشجویی اصل را به یاری رساندن به دولت می‌دانیم و حداقل انتظار ما از دولت این است که با مردم به صورت شفاف صحبت کند؛ در مجلس هم ما گاهی شاهد فرقه‌گرایی و ترجیح باند‌بازی‌های سیاسی بر منافع مردم هستیم.

طباطبایی با اشاره به رسالت جنبش دانشجویی خاطرنشان کرد: اولین موضوع این است که جنبش دانشجویی و علی‌الخصوص بسیج دانشجویی نباید دید درون دانشگاهی داشته باشد زیرا پتانسیلی در حد جامعه دارد و این توانمندی در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس قابل مشاهده است.

مسؤول بسیج دانشجویی علوم پزشکی کاشان ادامه داد: موضوع دوم این است که برای افزایش توانمندی و تاثیرگذاری در جامعه باید بین تشکل‌های دانشجویی ارتباط برقرار شود زیرا وصل شدن به یکدیگر باعث افزایش قدرت جنبش دانشجویی و در نهایت افزایش توان تأثیرگذاری آن‌ها در جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: برخی مسؤولان کشور به توان جنبش‌های دانشجویی ایمان ندارند و  این خود تأثیر منفی در بین دانشجویان دارد.

وی تصریح کرد: تشکل دانشجویی نباید به هیچ وجه وامدار جریان خاصی در کشور باشد زیرا آزادی‌اش خدشه‌دار می‌شود که امروز این وامداری در بعضی تشکل‌ها دیده می‌شود.

ارسال نظرات